Show je laatste aankopen #3

Ik heb deze tas nu een paar maanden, maar als ik hem neerzet zakt ie heel lelijk in elkaar. Ik heb 'm gekocht omdat ik verwachtte dat hij juist zo mooi rechtop zou blijven staan. Heb jij daar ook last van?

Zo lekker! Ik wil hem ook graag hebben.

1 like

Ja dat heb ik ook, maar vind dat persoonlijk niet erg en zet hem meestal tegen de muur/bank/stoelpoot etc.

Was echt toe aan een nieuwe. iPhone XR in Black met hoesje & screenprotector.

SX425

9 likes

image

8 likes

Ah, die is mooi!!

1 like

Kon het kopen van nieuwe broeken niet langer meer uitstellen.Beiden zijn van de H&M,en de mom jeans is nu al mijn nieuwe lievelings <3

Kon niet kiezen welke en met de korting van Ici Paris dacht ik: treat yourself.

Aanvulling op mijn collectie <3

10 likes

image

Preorder voor Sword én Shield, gezien mijn zwager dit spel voor zijn verjaardag wil hebben en we dan elk een andere versie hebben (voor het ruilen van de exclusieve Pokémon).

Hem maakt het niet uit welke versie, ik neig naar Shield. :smile:

12 likes

Ja heel mooi boek! Zo mooi, maar ook een soort van ongemakkelijk (goh :p) om te lezen ook

1 like

Mooi met de schrijver:

3 likes

15 likes

Jaaaaaa ik heb 'm ook binnen :tada::tada:

2 likes

Oke ik ben ook gezwicht. De laatste in mijn maat, net binnengekregen. Hij zit heerlijk :heart_eyes:

5 likes

afbeelding

22 likes

Deze koffer via ING rentepunten van mijn tante haha, voor 97,- vond ik het wel een goede deal. TR-12228_1_250x

19 likes

Wat een mooie laarsjes :heart_eyes:

1 like

`
Technisch gezien zit ik niet helemaal goed in dit topic, want officieel nog niet gekocht…(maar wist even niet waar in welk topic ik deze het beste kon zetten). Maar… ik sta dus op het punt dit horloge van Hugo Boss, model Desire, aan te schaffen bij Zalando. Ik wou alleen graag nog wat meer foto’s zien voordat ik op de bestelknop druk dus ik zocht op dit model op instagram… maar ik kan hem letterlijk nergens vinden… ook andere webshops hebben dit model niet. Zou Hugo dan exclusief voor Zalando bepaalde modellen hebben? Beetje gek toch? Weet iemand dit toevallig? :thinking: https://m.zalando.nl/hugo-desire-horloge-gold-coloured-hu751m007-f11.html

1 like

Ik google vanuit Duitsland dus krijg alleen maar Duitse resultaten, maar heb hem hier o.a. gevonden. Als je googlet op “Hugo Desire 1540016” vind je wel meer resultaten, maar niet heel veel meer afbeeldingen helaas.

1 like

Thnx voor het meezoeken. Inderdaad geen aanvullende foto’s maar dus blijkbaar toch niet excl. voor Zalando. Blijf het wel bijzonder vinden dat het model ook niet op de Hugo Boss website zelf te vinden is… ik ga hem toch maar bestellen!

Ja goeie tip is dat! Zo kwam ik erop om dat boek te kopen. Ik vind haar echt een bijzonder (& slim) mens.

1 like