Is eigenlijk mijn verjaardagscadeautje maar vind het zo kek dat ik het toch even moest delen haha
Als Moederdag cadeau voor mijn zus, maar ben een beetje teleurgesteld. Ze zijn blijkbaar maar aan één kant bewerkt, de andere kant is glad. Dus laat zus wel kiezen of ze ze mooi genoeg vindt of dat ze iets anders wil uitzoeken.
Voor mams. Ik koop steeds Yankee Candle voor haar en zodra de pot bijna leeg is weer een nieuwe, nu maar eens Woodwick. Ik vind dat geknetter zo gezellig.
Korting bij Douglas, dus deze maar weer eens (wel gekregen)
Love citroenprintjes. Ik ga hij de H&M site kijken.
Ja, ik ook! Ze hebben nu best veel verschillende kleding met die printjes
Ik vind jouw stijl zo gaaf! Volgens mij wonen wij in dezelfde stad (U. toch?), mag ik vragen naar welke kringloopwinkel jij gaat?
Wat leuk om te horen, dankjewel En klopt! Alles wat ik hier postte (behalve de dingen van de episode dus) komt van De Arm, zowel de specifieke kledingvestiging aan de Oudegracht als de andere vestigingen langs de gracht (die hele grote kom ik niet zo vaak want ver weg). Verder heb ik ook hele leuke dingen gevonden bij de kringloop op het industrieterrein in Nieuwegein (Plaza geloof ik?). En de kilosales bij het Filmcafé zijn ook vaak leuk!
Ooh, dank je voor de tips! Bij de arm op de gracht slaag ik bijna nooit. Maar die kringloop in Nieuwegein kende ik nog niet, die ga ik zeker eens checken!
de Emmaus in Lombok heeft ook wel eens leuke dingen!
En in de duurdere vintage categorie roxy op de nachtegaalstraat
Ik slaagde eerder ook nooit bij de Arm dus kwam er ook eigenlijk nooit, maar nu zei een vriendin pas dat ze de laatste paar keer hele leuke dingen had gevonden, dus heb ik m toch nog een kans gegeven en toen dus wel geslaagd!
Jaaa, dat is ook één van mijn favorieten! Alleen de muziek staat altijd zo hard daar En ik heb een keer ruzie gekregen met één van die vrijwilligers dus nu durf ik er niet meer zo goed heen, haha.
Deze krabpaal hadden we al (in grijs/wit), maar inmiddels echt aan vervanging toe. Ennnn er is nu korting.
Nee, Tectake! De paal heet Hansi!
Deze is echt mijn favo! Love die kleur en hij blijft bij mij ook best goed zitten!
Ha, ik heb afgelopen week ook iets van EricaJewels besteld, ben benieuwd!