Welke heb jij gekocht?
Nicee!!
Deze knapperds (met dank aan iemand op het forum die mij op de winkel wees waar deze verkocht worden, haha)
Heb je dat setje van Karma al binnen toevallig? Ik zat te twijfelen om ze ook te bestellen!
Iedereen die mijn posts in dit topic gelezen heeft weet inmiddels dat ik zegmaar regelmatig iets bestel.
De stress loopt nu weer hoog op, dus ik sta op het punt om weer voor honderden euro’s dingen te gaan bestellen. De winkelmandjes staan al klaar. Ik probeer het uit te stellen, in de hoop dat ik bepaalde bestellingen niet doorzet
Ja heb ze net in! Ik kan er niet zo veel over zeggen haha, ze zijn gewoon zoals op de foto, zien er goed uit. Ik blijf ze wel gewoon inhouden, hopelijk blijft het laagje mooi.
Thanks! Ik ga ze ook bestellen
Forum lezen, boeken op kleur/alfabet zetten, 3 sets kleding uitzoeken die je nog niet veel gedragen hebt, de youtube rel van tati en James nogwat onderzoeken, een kruiswoordpuzzel maken… @Berlijn
Aah @Truitje en @Lort, bedankt voor jullie support!
Ik ga eerst lang douchen, dan kleding uitzoeken, en dan nog even mijn college van morgen voorbereiden (en tussendoor wat forummen) Hopelijk bestel ik uiteindelijk alleen wat schoenen, want die heb ik wel nodig…
Je kunt het!
Je hebt helemaal gelijk. Mijn denkwijze is helemaal verziekt en ik merk dat ik onrustig word bij het idee dat iets straks niet meer op voorraad is ofzo, erg hè? Ik slaap er nog wel een nachtje over en bestel dan morgenochtend de beste schoenen Nog 25 minuten, en dan heb ik de zondag overleefd zonder iets te bestellen!
Klinkt goed! Hoe zorg je er voor dat het blijft zitten?
VET! Zijn dat die van Bronx? En welke winkel verkoopt ze?
Sc.apino!