Show je laatste aankopen #3

Zo mooooooi!

1 like

De Jamie jeans, want 25% korting:

6 likes

Waar kortingggg

Topshop! Voor studenten. Mocht je dat niet meer zijn dan geef ik je wel de kortingscode als je me PM’t :blush:

1 like

Ja ben ik wel! Maar ik bedenk me net dat ik vandaag een hele vuilniszak heb verzameld met broeken niet ik niet meer draag. Dus toch maar even niet.

1 like

Wie weet met welke kortingscode dr Martens toen zo goedkoop waren op footway. Ik wil proberen of hij nog werkt.

Ik denk dat er geen code was. Ik was een aantal dagen aan het twijfelen en ondertussen is de korting steeds minder en minder geworden…

Ja er was de vorige keer wel een code waardoor het totaal onder de 100 uitkwam

Er was geen code. De 1460 en 1461 (volgens mij?) + nog wat modellen waren toen gewoon tijdelijk afgeprijsd voor 99.95. Heb zelf toen ook een paar 1460’s gekocht voor die prijs en heb daar geen code voor gebruikt.

Girl Pwr, So Good, #TBT en Werk It. Kon niet kiezen :woman_shrugging:

5 likes

Allemaal van Mango!

Truitje + overgooier

15 likes

Tijd om weer door te gaan met velvet

19 likes

Vriendlief is er speciaal door de regen voor naar de primark gelopen :heart_eyes:

34 likes

Deze jas. Zit lekker en staat goed :sunglasses:

15 likes

Boehoe, idd te breed voor mijn voeten :pensive:

Omdat ik simpele zwarte Skinny jeans helemaal zat ben.

24 likes

OMG ik zou hiervoor overwegen mijn no buy pas morgen in te laten gaan :heart_eyes:

Hij is van de Costes! En ze hebben er ook een bijpassende jas bij!

4 likes

Oohh de jas hiervan daar woon ik tegenwoordig in. Nu wil ik deze broek ook

Ik heb deze ook en krijg echt veel complimenten en dan zeg ik ‘ja ik ben vandaag als dalmatiër leuk he’ en dan is de sfeer goed

7 likes