Very nice😍
Mijn ouders hadden deze ‘vroeger’. Elk tankstation stoppen, maar wel heerlijk mee gescheurd.
Leuk! Maar wat een afschuwelijk design…
Waar komen de bovenste vandaan? Of toevallig een linkje
Beter toch dat iemand die auto ‘op’ maakt voordat we allemaal overgaan op electrisch over tig jaren
Ik heb hier laatst uitgebreid onderzoek naar gedaan. Je moet NU 10 jaar elektrisch rijden voordat het echt gaat lonen. Maar over een paar jaar dat allemaal waarschijnlijk weer helemaal anders en uiteindelijk zal het wel de beste optie worden.
Offtopic over elektrische auto's
Dat klopt niet helemaal. Het is inderdaad zo dat de productie van elektrische auto’s vervuilender is dan de productie van benzine auto’s, maar de hoeveelheid brandstof die je uiteindelijk bespaart compenseert dat ruimschoots. Elektrische auto’s zijn nu al beter dan benzine auto’s, en dat terwijl de productie van de elektrische auto feitelijk nog in de kinderschoenen staan. Zodra daar meer kennis en ervaring mee is, zal het gaandeweg alleen maar beter worden. Helemaal geen auto rijden is natuurlijk nog beter, maar als het dan toch moet, ga dan lekker voor elektrisch (als dat voor jou mogelijk is).
Bron: De Correspondent
Neeeed this haha! Waar heb je deze gevonden?
Action! €3,99.
Jaa lekker bezig!
Net maar besteld bij Bol, mijn tangle teezer is spoorloos verdwenen en heb nu geen andere borstel meer in huis. Dan hopelijk maandag in huis, misschien vind ik morgen dat andere ding nog. Snap er niks van.
Waar oh waar
Ohhh waar staat dit precies op hun site? Kan het zo snel niet vinden helaas
Volgens mij heeft @Rozevarken allemaal votives uit de sale besteld!
Die winkel is inderdaad een aanrader trouwens!
Shit ik heb net 5 paar sneakers besteld bij Zalando Lounge. Met mezelf afgesproken dat ik twee paar mag houden.
voice over; ze hield zich nooit aan afspraken
show us