501 cropped!
Thanks! Yes zijn zweerknopjes, ze zijn gisteren geprikt.
Wel hele leuke zweerknopjes zeg, ik ken ze alleen nog van vroeger. Dan kon je kiezen uit zilver en goud en dat was het dan wel.
Ik heb zo’n broek bij Next gekocht
Wauw wat leuk, waar kan je zulke mooie zweerknopjes kiezen?
Ik ging bij Roxy in Antwerpen!
Nice! Heel verleidelijk om een dagje Antwerpen te plannen
He toevallig, dit waren ook mijn trouwschoenen! Ze zaten echt heerlijk, dus goede keuze! Bij mij waren alleen na 1 dag dragen de hele punten kapot, zo zonde (bij mij zaten die goude puntjes er niet op). Alvast heel veel plezier op jullie grote dag!
Toevallig inderdaad! Ooh zo zonde. Ik heb een jaar garantie mocht er iets kapot gaan of beschadigen zei de verkoopster. Dan zou ik na ons trouwen nog terug kunnen mocht het bij mij ook zo zijn. Maar het is inderdaad kwetsbaar spul, maar vond de echte glitter veel te chunky.
Dankjewel
Oh dat komt vast goed bij jou! Ik heb ze na de bruiloft laten repareren met van die puntjes zoals bij jou en het gaat nu al heel lang goed
Want 3 halen 1 betalen via Dekbed Discounter. Normaal match ik mijn dekbed nooit met het interieur, maar wil ik nu wel gaan doen dus deze aanbieding kwam goed uit.
Thanks voor de tip, heb ook net besteld
Topvintage!
Hebben jullie al eerder bij dekbed discounter besteld? Hoe kan het zo goedkoop zijn?
ik heb wel eens besteld maar vond de kwaliteit van mijn toen bestelde dekbedovertrek niet top. hij was erg dun en scheen door. Was er wel een met print weet niet of dat verschil maakt. kreeg er toen ook een gratis “dekbed” bij, voor vier seizoenen. Nou die was haast nog te dun voor de zomer.
Ben ook wel benieuwd of iemand wel tevreden is met zijn aankoop of dikkere overtrekken heeft ontvangen
Ik lig momenteel in bed (lui) op een kussen en onder een dekbedovertrek van Dekbed discounter. Kussens waren toen ook gratis bij een of ander bedrag. Overtrek is mega zacht, verzending ging snel, dus ik ben zeker tevreden!
Nou heb ook net besteld, komen morgen binnen dus ben benieuwd! Was dringend toe aan wat nieuw beddengoed.