Show je laatste aankopen #3

Ik heb er weleens besteld, die overtrekken die ik had waren echt statisch en slechte kwaliteit. Zijn in de prullenbak beland

01
Deze jas van de Mango Outlet. Hopelijk kijk ik er minder sacherijnig mee dan dit model.

12 likes

Waarom in godsnaam. Ik heb al twee jassen. Enige reden is dat ik als de kleuters buitenspelen een warme jas aan wil.

17 likes

Deze jas van de Zeeman, 20euro :heart_eyes:

20 likes

Ohh die is echt leuk, hadden ze hem ook in andere kleuren?

Oh, die heb ik ook nodig! Zag deze kleur helaas nergens meer in S, heb nu XS besteld. Hoop dat het past!

Nee niet dat ik weet!

Ja ik vind het super fijn dat het een soort tussenjas is, en dus geen polyester voering heeft. Ben blij dat het lekker koud is nu, kan hem meteen aan :heart_eyes:

1 like

Klinkt goed! Ben me een beetje aan het oriënteren op warme jassen, maar zou hem zelf denk ik in het rood of groen bestellen om hem minder basic te maken, maar het simpele eraan vind ik juist ook heel mooi. Bedankt!

Dacht ik ga hem gewoon bestellen, want had nog 20% kortingscode, is het merk uitgesloten :frowning:

De dekbedden zijn binnen. Ik was zelf ook wel erg benieuwd naar de kwaliteit. 2 zijn inderdaad niet superdik, maar ik heb niet het idee dat ze doorschijnen. 1 is wel echt een stuk dikker. Ze voelen alledrie heel zacht.

I

Ze zijn er weer bij de Lidl!
Vorige is te krap geworden :frowning: Maar zo fijn om in de regen mee te stappen!
(Fleece voering kan eruit geritst)

Oh, en wat geurkaarten bij Kruidvat. Lekkere geuren!

(nu tweede halve prijs)

1 like

Bij de aldi hebben ze nu van die kaarsen met een houten knisperlont!! @Maestoso

3 likes

op het kaartje wek, bij de kassa niet maar he, toch gekregen. misschien was het wel de aanbieding van afgelopen week…

1 like

Alles.

Emily made me do it.

Youtube video

https://www.youtube.com/watch?v=EW9mayP-IuE

Bij Feelunique krijg je een CT glow sample erbij en een gevulde beauty-etui t.w.v. 110 pond.

19 likes

11
Voor m’n zwarte hond. Ik hoop dat ie past en dat ie goed blijft zitten en dan ga ik met halloween heel de avond m’n hond uitlaten.

114 likes

Ik moet hier echt heel erg om lachen…

Ik heb een chihuahua, hebben ze daar ook poten voor? :crazy_face:

3 likes

Oh crisis, dit moet ik hebben. Waar?!

1 like

Haha dit is hilarisch !:joy::+1:t2:

1 like

Haha als die voor de mijne te klein is, dan stuur ik je wel een berichtje :wink:

1 like