Show je laatste aankopen #3

Ahhh is dit een boxer?:heart_eyes: of kruising met boxer?

1 like

05

eBook :slight_smile:

6 likes

Zo zacht :heart_eyes:

18 likes

image

lkkr leren

1 like

Gewoon mango!

1 like

16 likes

Wie is deze man? Ik zag hem bij kuwtk en desiperkins.

Jonathan Van Ness, kapper, presentator van Queer Eye (grooming expert), Emmy-winnaar, podcasteigenaar, Game of Thrones-fan en amateur figuurschaatser.

4 likes

Haha jaaa hij is zo zacht he! Ik heb hem net de hele avond over mijn pyjama aangehad en lekker op de bank gezeten :joy::joy:

2 likes

image

image

17 likes

Omg deze moet ik ook. :heart_eyes:

1 like

Ik doe altijd een tissue wat opproppen, die doe ik dan in de nog gesmolten wax. De tissue zuigt alles dan op en dan kan ik het zo weggooien. Plus alles is meteen weer super schoon!

1 like

@Foucher regenwormen is mijn lievelings!!

2 likes

@Coffee en @Rozecoupeschaar Yes! Harry was van een oud-collega die door scheiding ineens alleen zat met een pup. Ik ben net begonnen als freelancer dus ben grotendeels thuis overdag, Har kwam dus meerdere dagen hier zodat hij niet alleen thuis was en ging een paar dagen met m’n collega mee naar werk. Daar snapte hij niks van en hij werd er onrustig door, dus hebben we de moeilijke beslissing moeten maken dat hij dan maar helemaal bij ons komt wonen. M’n vriend is helemaal happy want die is opgegroeid met boxers en dit is echt een excuusboxer.

Officieel is het een Old English Bulldog maar het zou mij niks verbazen als er toch een boxer ergens in de familielijnen zit! Hij is nu net een jaar oud en zou theoretisch nog veel breder moeten worden, we gaan het zien.
Onze oudere hond is nog niet helemaal fan maar het gaat wel zonder kleerscheuren gelukkig.

8 likes

Meer FF’ers die met Glamourday besteld hebben bij Manfield? Mijn order was geannuleerd maar heb nog niet mijn geld terug. Zij leggen de schuld bij een storing van Ingenico. En ze hopen dat ik eind volgende week mijn geld terug heb. Ben gelijk
bang dat Manfield weer in zwaar weer zit en ik naar mijn geld kan fluiten. :confused:

Ah zo leuk! Ik had namelijk even een mindfuck van heh die had je toch al haha.

Niet besteld en eerlijk gezegd durf ik ook de laatste tijd niet, want heb het gevoel dat het bij Manfield de laatste tijd niet helemaal ok gaat en dat ze Sacha dit keer meenemen in de ondergang. Bij Sacha overigens geen problemen met leveringen. De winkels zijn altijd leeg. Het spookt er bijna.

1 like

Parttime inderdaad! Hij is zo lekker lelijk fotogeniek, ik probeer me in te houden om de feed niet te spammen met dat bekkie.

1 like

Klopt inderdaad. He jakkes, hoop echt dat ze het snel terugstorten. :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Leuk! Heb 'm erg goedkoop op wordery gevonden, tip.

1 like