Show je laatste aankopen #3

Past totaal niet in het interieur, maar I fell in love met deze sneeuwbol. Hij is wanstaltig, maar :heart_eyes:

image

38 likes

Onweerstaanbaar dit.
Zelfde tas besteld (+sportbh en joggingbroek, kun je nooit genoeg hebben).

1 like

Ik heb zelf geen ervaring met de juno eerlijk gezegd. De verkoop prijs is 19,95. Op internet kost hij gemiddeld 10 euro. De ‘Lark’ vind ik zelf fijner om een asblond/grijze kleur te krijgen. Je kan hem eens proberen op (bijna) droog haar en echt een langere tijd laten zitten? Ik ben heel tevreden over (bijna) alle andere colorblasters en wij hebben er ook veel tevreden klanten van!

1 like

Ohhhh shit ik wil ooook! Maar met een beetje pech ben ik net 2 weken daar voor pas bevallen :disappointed:

1 like

Heb je die kortingscode nog? Anders ga ik even werkbroeken inslaan :grimacing:

1 like

Misschien EXTRA25, vond die online

2 likes

W94D-3WGA-QG3U-E4FUC

Deze heb ik gebruikt! @Unquestionable

1 like

Graag gedaan! Let wel op met de lark want die is wel een stuk heftiger. Probeer eerst een klein plukje uit voordat je je hele haar doet haha.

Heerlijk :speak_no_evil: wilde eigenlijk een Nike tech fleece kopen, maar die is alleen al €80 en nu alles voor €80

7 likes

Twee coated highwaisted broeken van de C&A via de Wehkamo.

2 likes

Stof gekocht om dit popje te maken voor het halloweenkostuum van mijn hond

64 likes

Heb je ook een Corgi? :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Aah, dat is dan een ongelukje bij een geluk. Ik snap dat je baalt, maar dan ga jij lekker genieten van je kindje! Of aan het bijkomen, dat kan natuurlijk ook. :joy:

1 like

Leuk! Ik zit ook m’n mandje te vullen maar welke code is daar nog voor?
OEPS al gelezen!

1 like

Ik vind m zo leuk hè :hugs:

18 likes

hhaha deze post kan zoveel leuke gesprekken opleveren!!!

• Oh leuk waar zit een stoffenwinkel?
  • Goh wat leuk dat je zelf dingen maakt, ben je creatief, doe je dat allang?
  • Leuk dat je halloween viert, is dat iets wat je altijd doet of heb je een feestje of iets? Ga je zelf ook verkleed en past het erbij?
  • Wat voor hond heb je?

Ik wou dat iemand in het echt eens zoiets leuks zei!!! Die kleine zin bevat veel informatie.

9 likes

Een nieuwe hond! Oepsie.

78 likes

Hahahaha nu je het zegt ja. Ga het maar gebruiken als ijsbreker in saaie gesprekken

Wat een leukerd! Is die van jou?

1 like