Show je laatste aankopen #3

Oh, bedankt, ik ga even snel kijken

1 like

Wat voor code bij asos?
Edit: Zie het al

Heel tof!

1 like

Dankje :grin: Hopen dat ze passen, de eerste heb ik een maat groter, want mijn maat was er niet. Maar hij was toch al oversized dus denk dat het wel kan.

1 like

Schoenen zijn bij fotoshoots vaak maar in 1 standaard maat aanwezig (39 vaak), als je grotere of kleinere voeten hebt dan moet je het er maar gewoon mee doen en die aan voor de foto. Dan krijg je dus zulke situaties haha. Het is overigens vaak ook met kleding zo, als het te groot is wordt het gewoon met wasknijpers en dergelijke vast gezet op de rug zodat het wel goed past op de foto!

1 like

https://www.asos.com/nl/qed-london/qed-london-midi-jurk-met-overslag/prd/11847778?clr=groen&colourWayId=16380536&SearchQuery=qed%20london%20-%20midi-jurk%20met%20overslag

https://www.asos.com/nl/influence/influence-midi-jurk-met-overslag-aan-de-voorkant-in-marineblauw-met-bloemenprint/prd/13163767?clr=marineblauw&colourWayId=16466618&SearchQuery=midi-jurk%20met%20overslag%20aan%20de%20voorkant%20in%20marineblauw%20met%20bloemenprint

Vet lelijke linkjes haha

1 like

Zalando:

Zara:

(de broek)

Bon prix:

(de trui)

6 likes

Jurk en schoenen

13 likes

En we gaan even door, ook 20 procent extra korting bij &other stories. Straks naar Hudson bay voor extra 20 procent member korting :woman_shrugging:

11 likes

Ook gebruik gemaakt van de 20% korting bij & Other Stories haha. Ik hoop dat 'ie past, de grootste maat is medium en voor een tailleriem neem ik toch liever een L…

7 likes

Ik houd van van it soort jurken. Waar heb je ze besteld?

1 like

Link 1

Link 2

1 like

Ah, ik ben vorige week ook overstag gegaan. Ben er heel blij mee! Kan alleen nog niet met het potlood omgaan haha.

de broek

de trui
(beide van Sienna Goodies)

De jas (Na-kd, is wat paarsig, grijs, bruin)

17 likes

16 likes

Ja zal ik doen! Ik heb precies hetzelfde haha maar dacht nu doe ik het

1 like

Love dit. Ik ga morgen direct bij de Wibra hier kijken hoe ze er in het echt uitzien. Kun je de bladen er makkelijk vanaf halen of niet? Want die zou ik evt zwart willen spuiten dan.

Echt mijn krullen zitten zoooooooo goed nu ik een fohn met diffuser heb en wella sugarlift!

2 likes

Wat zit hierin? Allemaal reserve schroefjes?:laughing:

14 likes

Chocola en een cadeaubon tussen de 5 en 250 euro

1 like

Hahahaha een stoel in 24 stukjes.

8 likes