Show je laatste aankopen #3

@JonSnow 2 cadeaubonnen zelfs! afhankelijk waar je hem koopt is ie €9,95/€10,95 (In Eindhoven kost die €9,95 en Breda €10,95). Dus je hebt je aankoopprijs (bijna) terug aan kadobonnen met de mogelijkheid tot meer :blush:

2 likes

Iemand die deze heeft gespot bij Primark? En zo ja; bij welk filiaal?

2 likes

Nog beter!!!

Wat geweldig!

Zo stom dat de wibra in mijn woonplaats vrijwel geen woon dingen verkoopt :frowning_face:

Dat activity ding is hier voor ten minste één van mijn katten een groot succes! De andere twee vinden het niet boeiend.

1 like

Dat activity board gebruik ik voor mijn kat als voerbak. Anders eet hij alles in een keer op (met de gevolgen van dien). Werkt goed!

1 like

Nieuwe winterjas

8 likes

Je hebt flinke korting gekregen, -3%!

11 likes

Haha ja ik heb er minder voor betaald met meer korting (20%) maar na de aankoop stond dit er hahaha (ik zie net dat het per maat verschillend is)

2 likes

Oohh ja mijn eten kan ik ook laten staan, maar als je katten snoepjes al niet interessant vinden… Hopen dat ze wel lekker vinden en er moeite voor willen doen haha!

1 like

Ik heb die krabdoos dus ook, maar mijn kitten heeft er nog geen seconde naar omgekeken! Zelfs niet met at catnip er overheen gestrooid… :frowning:

Van Xenos

40 likes

Deze blousejurk van de Kruidvat, zit echt heel fijn en mooi :hugs:

En foutje bij de kassa denk ik want maar €12,50 afgerekend :sweat_smile:

27 likes

Van de Hema. Ik loef krwaaasaants

77 likes

46

De laatste trui die ik hopelijk koop van Modström via Zalando.

6 likes

Ring bij Beadazzled Amsterdam!

22 likes

19 likes

Vet

1 like

Wat was de website die hier laatst genoemd werd voor Yankee Candles? EDIT: Ah, heb 'm al! Sensationalhome

Oh en ik heb mail van Manfield. De storing is verholpen en ze verwachten binnen 4 dagen het geld over te maken.

2 likes