Show je laatste aankopen #3

Ja ik ben ook fan! En mijn vriend ook. Bij wehkamp is het regelmatig best goed afgeprijsd. Maar zalando en bijenkorf verkopen het ook

6 likes

Oeeeh nu heb ik meteen een liedje van de basisschool in mijn hoofd…
In a dark dark wood, there was a dark dark house

1 like

Ik heb een Zalon box besteld. Ben benieuwd wat deze stylist gaat doen en of het een beetje een succes wordt! De vorige keer zaten er best leuke items tussen en heb ik niet alles terug hoeven sturen.

2 likes

Asos heeft ze vgm ook vaak in de sale!

Hopelijk deel je foto’s van de items zodra je hem hebt. Dit soort boxen zijn altijd leuk om te bekijken :slightly_smiling_face:

Ik had eerst de Bose en nu de Sony. De Sony zit bij mij iets beter (zakt minder af) en hij is ook iets mooier. Maar toch had ik qua gebruiksgemak liever de Bose. De pluspunten vond ik daar dat er nog echt knoppen aan zitten, om snel naar een ander liedje te gaan vind ik dat makkelijker dan te swipen op de oorschelp. Ben ook benieuwd hoe goed dat nog gaat werken in de winter met evt speciale handschoenen aan. Verder kon ik bij Bose makkelijk switchen tussen twee apparaten (bv m’n gsm en m’n iPod) wat bij Sony minder goed lukt. Daar moet het ene apparaat steeds ontkoppeld worden. Qua geluid heb ik er niets op aan te merken verder!

Ook al werden ze geadverteerd als 100% textiel, helaas toch wel leren details en weer teruggestuurd. Ben sad wel.

Is dit ook leuk als je de gewone saboteur al hebt?

14 likes

Ik heb ze allebei en vind persoonlijk ‘het duel’ het leukst! Dat hebben mijn vriend en ik op vakantie echt uren gedaan haha. Ik vind het dus wel een hele leuke aanvulling

3 likes

Ik dacht dit is zwart-wit droppoeder :joy:

5 likes

Het duel is voor twee personen waar je normale pas kan spelen met meer spelers. Een grotere groep is wel echt leuk omdat je dan kan samen spelen etc.

2 likes

Ja de normale heb ik dus, maar de meeste vrienden hebben nooit zo een zin in spelletjes dus dacht dat het duel misschien leuk was met mn vriend! Wat is er precies verschillend aan? Zou je die ander niet gewoon met zn 2en kunnen doen? :thinking:

Bij de normale heb je altijd de kans dat iemand een saboteur is, bij het duel niet. Bij het duel moet je eigenlijk allebei voor jezelf de keuze maken of je met de ander wil samenwerken of de ander juist wil dwarsbomen. Je kan bijvoorbeeld ook lang samenwerken maar ondertussen stiekem je eigen plan trekken en op het laatst de ander alsnog blokkeren om te winnen, maar dat lukt natuurlijk niet altijd. Ik vind het duel leuker omdat je elkaar lekker kan pesten en je daarnaast ook wat meer vooruit moet denken over je acties.

2 likes

Nespresso apparaat Pixie

pixie-description_00ec3efa666a1f994e60171aaaa9c6cf

Deze sjaal, maar dan in het zwart

5 likes

Thanks to @Chesirecat

Kerst kerst kerst

Ik ga voor de meest hysterische kerstboom.

49 likes

En dit schattige bankje!

22 likes

Een leuke mok voor thee

En een adventskalender met hopelijk een waardevolle cadeaukaart

11 likes

Nu wil ook een kerstboom. En een echte tompouce.