Show je laatste aankopen #3

Ik kan niet kiezen en aangezien ik ze hier vaker langs heb zien komen

• Sony WH-1000XM3
  • Bose QuietComfort 35 ii
  • Ik wil ook stemmen

0 stemmers

Mijn twijfel is een beetje dat Sony beter klinkt maar dat Bose beter zit. Blijkbaar is bellen met de Sony ook niet zo chill. Help me please

Ik heb de Sony en ben er ontzettend blij mee!

1 like

De laatste twee items zijn geen outfit trouwens :joy:

51 likes

Waar wil je hem hoofdzakelijk voor gebruiken? Als noise canceling prioriteit 1 is maakt de geluidskwaliteit natuurlijk niet zoveel uit…

Was precies mijn twijfel (ik heb uren YouTube filmpjes bekeken waarin ze de twee vergelijken, heerlijk:) maar toch voor de Sony gekozen en hij zit echt perfect! Kan hem uren ophebben zonder ook maar ergens last van te hebben. En de noise cancelling is :ok_hand:t2:. Bellen is inderdaad niet ideaal. Maar voor mij geen dealbreaker. Bel liever met m’n apple oortjes. Succes met je beslissing!

Ik heb ze beiden in de M.ediamarkt uitgetest en heb uiteindelijk voor de Sony gekozen. Qua comfort en geluid heel erg goed. Ook met bellen geen probleem, alleen doe ik dat niet vaak.

Oh mag ik vragen waar die bh van is? :heart_eyes:

Haha whut. Die 2 bovenste broeken zijn nu weer €89,95 per stuk :scream::scream:

Wauw die BH!

2 likes

Van bluebella! Echt een heel leuk merk

1 like

Ja mooi he! Was 54 euro en heb m net gekocht voor 10 :ok_hand:t3:

2 likes

Is die beha wit of doorzichtig

Rood :joy:

21 likes

Dat maakt het nog mooier haha!

edit: heb hem gezien op google, hij is echt sexy!
Maar waar draag je dit? Alleen op een date of oom gewoon

Ik ken het merk niet, wat tof! Man is ook enthousiast en zit nu te scrollen :upside_down_face:

2 likes

Maar daar tussen

Oh ja dat is geen stof! Daar komt je huid dan

Oh goed dat je het zegt, wist ik niet

1 like

ja is meer voor speciale gelegenheden! Denk niet dat ik hem ga dragen onder kleding, denk dat dat niet zo mooi zit

2 likes

Ohhh ja dat bedoelde ik met doorzichtig :joy: mooi!