Show je laatste aankopen #3

Oh zo, het is echt wel een prachtige kast. Kende je iemand in Duitsland dan waar het bij geleverd kon worden ofzo?

1 like

Ja hé, vonden wij ook. Nee wij hebben hem laten verzenden via huifkarverzendservice. Van hem krijg je een adres die je kan gebruiken op de Ikea site & hij brengt hem dan weer naar je adres in NL. Je betaald uiteraard wat extra maar dat viel ons mee.

2 likes

waar heb je het rokje gekocht?

Is de mantel ook een beetje warm? Wel een fijn bericht om te lezen, maakt m’n gevoel dat ik een jas van meer dan m’n termijn college geld heb gekocht iets beter :sweat_smile:

Shoes.

10 likes

Wat een ideale dienst, heel handig om dit te weten!

2 likes

Ik zag al helemaal voor me dat er dan een echte huifkar met paarden je pakket kwam afleveren maar het gaat dus gewoon met een auto/vrachtwagen? Bummer

15 likes

Is van mango! Heb het gekocht via de wehkamp

1 like

Wat is dit voor naaijerij. Die leuke panter/tijger kerstballen van OUPC liggen nu ook bij de kwantum voor 7 euro ipv 13.

1 like

4 likes

Ja daaag

dit is zo KUT

7 likes

Ik zie het al haha sorry

Dat die kerstballen door sommige voor 13 euro bij een andere webshop zijn besteld :stuck_out_tongue:

Bij de action hebben ze ook ballen met luipaardprint en van die metalen dierenhangers zoals op die foto hierboven

Ik weet het, ik zag ze liggen nadat ik ze bij de verrekte tuinwereld had aangeschaft voor 4 euries ps.

1 like

Echt zin in het wintersport seizoen! :snowboarder:
Broek zit echt heerlijk en zakt niet af door de bretels :ok_hand:. En 20% korting door mn vriend ;).

8 likes

Ik heb een andere jas van Ted Baker. Was teeeringduur (Echt 450 ofzo? :confused:) maar is zo heerlijk warm. Nooit meer koud! En ademt ook goed dus ook nooit te warm.

2 likes

Eindelijk! Met bijna 50% korting kunnen bestellen, superblij mee :heart_eyes:

26 likes

Ik vind hem niet warm genoeg voor de echte koude dagen of avonden. Vind hem in de winter meer een show jas voor als je maar even buiten bent.

1 like