Show je laatste aankopen #3

ik heb ze al binnen en vind het wel meevallen. Heb al meerdere mile high broeken en zie niet echt verschil. Heb ook andere broeken van Levi’s en die zijn wel anders van stof maar zitten daardoor ook anders haha. Maar ik ben in ieder geval blij met deze broeken :blush:

Fijn! Wilde je plezier ook niet verpesten. Ik heb alleen wel het gevoel 100 euro te hebben weggegooid :frowning:

Ik heb dat ook maar alleen bij de zwarte! Hij verkleurd ook snel in de was, en je zit dus altijd die gouden gulp zitten aan de bovenkant.

Haha ik heb ook het gevoel dat de broeken per ‘batch’ verschillen. Heb deze gekocht omdat mijn oude zwarte het bijna begeeft (ook een mile high) en deze ziet er bijna identiek uit. Maar snap wel dat je baalt dat je een niet fijne broek voor €100 hebt gekocht! Sowieso verschilt het heel erg per kleur en model bij Levi’s. Daarom koop ik ze ook nooit voor de volle prijs :see_no_evil: de meeste heb ik in Amerika en Canada gekocht maar daar beginnen een paar het van te begeven. En om nu daarvoor ene vakantie te boeken :joy: dus dan maar iets mee betalen in Nederland haha

Ik heb die gulp gekleurd met zwarte nagellak. Dat is minder lelijk.

1 like

Ja dit denk ik ook. Heb dat ook met de topshop Jamie. Die was mooi stevige denim en die van nu zijn van dunne flubberige stof. Zo stom

In de winkel? Zit er nog een winkel in Amsterdam?

(Mango)

50 likes

Robijntje :heart:

1 like

Wauw! Is het fluweel?

Nee, gewoon een gladde stof. De blazer hebben ze wel in het fluweel! https://shop.mango.com/nl/dames/jasjes-blazers/fluwelen-blazer_57029204.html?c=49

Oeh nice! Echt een mooi pak. Post je een aanfoto? :slight_smile:

1 like

Thanks! Zal ik doen als 'ie binnen is :blush:

2 likes

Leuk!

1 like

Hunkemöller fabrieksverkoop!

21 likes

Other stories 20% korting :money_mouth_face:

23 likes

Hij is nu bij Zalando 30% en met code VOGUE2019 is het nog 20% extra. Heb hem net opnieuw besteld voor 156€ ipv 230€.

3 likes

Beetje jaloers op al jullie kleding aankopen. Ik ben zwanger, dus het heeft weinig zin om nieuwe niet-zwangerschap kleren te kopen.

Maar goed, bij deze dan maar mijn minder boeiende aankoop.

Volgens mij heb ik ooit al een preek afgestoken over het feit waarom 100% WOLLEN sloffen zo fijn zijn maar echt…ze zijn zo fijn. Zo zacht, geen zweet- of stinkvoeten en zó warm. Normaliter kosten ze rond de 30 euro, nu 15 euro bij de lidl.

19 likes

Een Chilly’s fles

20 likes

Ik wilde eigenlijk geen geld meer uitgeven en wat minimalistischer doen maar ja toen was er een 20% kortingscode en mn vriend zei dat ie mooi zou staan bij mn nieuwe jas en toen had ik per ongeluk een nieuwe trui gekocht die ik echt niet nodig heb

24 likes