Alles van Asos met 20% korting
Gestuz jurk + bijpassend scrunchie
Asos trui
Wednesday’s Girl rok
Asos petite truien (want dwerg)
Alles van Asos met 20% korting
Gestuz jurk + bijpassend scrunchie
Asos trui
Wednesday’s Girl rok
Asos petite truien (want dwerg)
Tip om de Samsoe jas via de Zalando-app te bestellen en dan de code VOGUE2019 te gebruiken. Dan krijg je 20% extra en heb je de jas dus voor 156,76.
Ja, ik ben ook gezwicht. Vorig jaar als eens, maar toen had ik hem teruggestuurd en kreeg ik spijt haha.
Denk dat die sjaal idd heeel mooi staat dan! Zie het helemaal voor me. Prachtige kleur
Mag ik vragen van welk merk die laatste trui is? Dat zoekt wat makkelijker, asos heeft zoveel
Prachtige blouse, &otherstories? Waar vind je die 20% kortingscode? (of enkel NL?)
“Sorry, kortingscode VOGUE2019 verviel op 31-okt-2019 0:59:59.” Bummer.
Die is zo cute! Ga hem direct kopen en heb ook niks met die poppen
Die nieuwe van Alcest is zooo goed! Heb je 'm al geluisterd?
Ja, ik vind het echt 1 van hun betere platen. Vooral … Morts en Le miroir. . Ik ben echt verliefs op deze plaat en wil weinig andere dingen luisteren op dit moment.
Gewoon van Asos, staat er boven!
Deze jas heb ik ook! Echt prachtig en dik, zweet me de pleuris als ik ermee op de fiets zit, haha. Hij zit heerlijk en is dus lekker warm!
Ik draag normaal XS en heb van deze ook een XS gekocht. Hij ziet er bij mij in ieder geval niet te groot uit, wel oversized maar dat hoort ook wel zo.
Zo lekker is deze!
Waar is dat jasje van? Heel leuk!
Thanks! Hij is van Vero Moda:
Zo blij met deze jurk! Tweedehands, van Blackfish en ik kan de mouwen ook naar binnen vouwen zodat ze korter zijn
Kocht hem samen met een andere jurk maar die postte ik ook al in wyarwt dus doe 'm hier wel even in een
Zag hier eerder het jurkje al voorbij komen en ik werd verliefd. Gelijk besteld dus, samen met nog een paar basics die ik al een tijdje wilde. En geurkaarsen, uiteraard Komt vandaag binnen dus ik heb iets om naar uit te kijken met het begin van het weekend! (Alles van H&M)
Kastje voor de babykamer
Prachtige jurk. Mag ik vragen waar deze van is?
Edit: gevonden!