Ik heb een winterversie van een Rainsjas. Thermo heet ‘ie. Heel warm!
Decoratie gewoon
Van Shein!
Als je er minder stokjes in doet gaat die langer mee
Juwelen via Ali Express.
Ik dacht door op Etsy te winkelen voor een iets duurzamere/ethischere route te kiezen maar nu blijkt dat veel Etsyverkopers hun waren inkopen via Ali… Dus dan is rechtstreeks via Ali een betere keuze.
in zilver
in zilver
de slangetjes in goud en in zilver
4 paar oorbellen voor €12 terwijl ik op Etsy €22 kwijt was voor 1.
Hem hem besteld, bedankt voor de tip! Hopelijk is hij warm genoeg voor de winteravonden buiten.
Perfect!
Ik koop al m’n sieraden via Etsy en nu ben ik bang dat ik genaaid ben haha😭
Deze prachtige ukelele hahaha.
Twee mile high broeken van Levi’s Favoriete broeken ever en nu in ponden en met korting voor 68,50 Ps
Wordt dit een nieuwe forum-trend? Haha, ik heb 'm ook heel impulsief besteld… Ben benieuwd!
O ik heb deze gekocht en ik had eigenlijk al meteen spijt nadat ik de kaartjes er vanaf had getrokken. Dunne stof, trekt pluizen aan en je ziet dat flapje bij de rits krult omhoog. Zo lelijk
ik heb ze al binnen en vind het wel meevallen. Heb al meerdere mile high broeken en zie niet echt verschil. Heb ook andere broeken van Levi’s en die zijn wel anders van stof maar zitten daardoor ook anders haha. Maar ik ben in ieder geval blij met deze broeken
Fijn! Wilde je plezier ook niet verpesten. Ik heb alleen wel het gevoel 100 euro te hebben weggegooid
Ik heb dat ook maar alleen bij de zwarte! Hij verkleurd ook snel in de was, en je zit dus altijd die gouden gulp zitten aan de bovenkant.
Haha ik heb ook het gevoel dat de broeken per ‘batch’ verschillen. Heb deze gekocht omdat mijn oude zwarte het bijna begeeft (ook een mile high) en deze ziet er bijna identiek uit. Maar snap wel dat je baalt dat je een niet fijne broek voor €100 hebt gekocht! Sowieso verschilt het heel erg per kleur en model bij Levi’s. Daarom koop ik ze ook nooit voor de volle prijs de meeste heb ik in Amerika en Canada gekocht maar daar beginnen een paar het van te begeven. En om nu daarvoor ene vakantie te boeken
dus dan maar iets mee betalen in Nederland haha
Ik heb die gulp gekleurd met zwarte nagellak. Dat is minder lelijk.