Show je laatste aankopen #3

Chanel fan hier en met veeeel korting alles kunnen kopen <3

18 likes

Korting? Waar?

Er was friends & family korting bij Hudson’s Bay bovenop de gewone kortingen. Parfum was 25% + 30% en make-up 30% + 30%. Maar is helaas alweer voorbij. Momenteel nog wel 25% op Chanel parfum + skincare en 30% op make-up!

Zou je kunnen zeggen of deze een stevige stof heeft? De jamie jeans die ik vorig jaar kocht was echt zo’n stom dun stofje. Anders dan mijn andere 2

Deze superelastische panty net besteld naar aanleiding van een artikel op Girlscene. Hij zou onmogelijk ladders krijgen volgens de advertentie. Het lijkt bijna te mooi om waar te zijn :pray:t2: Meestal zijn panty’s bij mij al verwoest na een halve dag.

Linkjes

https://www.girlscene.nl/artikel/27094-handig-deze-magische-panty-is-onverwoestbaar

https://dealparty.nl/products/super-elastische-magische-panty?variant=30393012748366&utm_medium=cpc&utm_source=google&utm_campaign=Google%20Shopping&gclid=Cj0KCQiAno_uBRC1ARIsAB496IXjgXO70zfyXPZdRRQvlcbNT0vQiijQC3tgKMzvP5TTpDWrGGw7MpYaAlqbEALw_wcB

Heb die ook een keer gekocht, ging kapot tijdens het aantrekken

17 likes

Oh… nu al besteld. Niks meer aan te doen : (

Ik geef ook een fortuin uit aan panty’s. Gek word ik er van. Ik draag graag jurkjes en heb al zoveel soorten geprobeerd nu

1 like

Echt kut dat ik mijn bestelling niet kan annuleren met deze site. Ik moet nu 2-4 weken wachten totdat hij binnen is en hem vervolgens retourneren… Gedoe :pensive:

Ja ik heb deze ook eens besteld en op dag 1 al een ladder. Is gewoon net zoals alle andere helaas…

Hadden jullie hem van dezelfde site?

Primark schijnt nu ook zo’n panty te hebben.
Zelf nog niet geprobeerd.

Ja dat zie ik nu ook! Na het retourneren ga ik die denk ik proberen. Helaas moet ik de verzendkosten zelf betalen bij het terugsturen. Heeft iemand een idee hoeveel dit ongeveer is?

Was hij heel duur? Anders zou ik hem gewoon dragen. Van pantys weet iedereen dat zr niet lang mee gaan haha zou je hem net zo goed kunnen dragen

2 likes

Die heb ik wel geprobeerd. Ook binnen een dag stuk

1 like

Ik draag zelf altijd panty’s van de Primark. 3 voor 4 euro dacht ik. Ik doe er echt wel lang mee en ik draag elke dag een panty omdat ik alleen jurkjes draag.

3 likes

Eindelijk een puzzel met alleen mijn favo prinses (en Flynn!) :smiling_face_with_three_hearts:
Lekker morgen puzzelen!

20 likes

Hij was €12,99, wat niet extreem is maar normaal denk ik al 2 weken na over iets van €5 dus het voelt wel als veel haha.

1 like

Wat jammer. Wilde daarvoor naar de primark. Draag bijna geen jurkjes omdat ik panty’s snel sloop. Of moeten echt dikke panty’s zijn.

Ik haal nu elke keer mijn panty’s bij de AH, zijn echt heel fijn. :sweat_smile: