Ja same. Enige panty’s die perfect zitten bij mij, niet afzakken en echt een tijdje meegaan.
Oeh, waar?
Waar komt de lamp vandaan?
Xenos! En vandaag is er 15 procent korting op alles.
Oeee heb je een link naar de witte laarsjes?
yes, lekker in de sale ook! 
In de categorie extreem burgerlijke aankopen, deze wassorteerder. Omdat geen enkele wasmand de dagelijkse was van mijn vriend aankan.
(Van bol btw)
Via United Wardrobe
Heb je een linkje van de deurmat? Of heb je ‘m in de winkel gekocht?
Leuk! Zijn die eerste trui en glittertop ook van asos?
@Monster durf ik niet goed te zeggen. Hij is wel anders dan mijn oudere Jamie, maar weet niet of ie nou echt mega dun is. M’n andere, wat nieuwere zit nu in de was maar zal ze nog eens vergelijken.
@Sok https://www.kwantum.nl/deurmat-wildwood-naturel-0143021 alstu!
Thanks! Nee van H&M
wow dit heb ik nodig in mijn leven
Superleuk allemaal! Lekker jezelf verwend met die massage en cursus erbij😎
Ik had laatst zo’n pakje panties gekocht bij primark, er stond op dat er geen ladders in kwamen. Ten eerste had ik een M gekocht en heb maat 29 jeans, maar die panty kwam al uit de verpakking en leek een babypanty… ging indd zowat niet aan tijdens t aantrekken, kruis bleef op mn knie hangen. Verder vond ik hem ook te dun qua Den dus heb ze niet aangedaan die avond en ws ga ik ze nooit aandoen. Mn handen maakten trouwens al haaltjes in de stof bij t aantrekken. Echt leugens.
Daarna een oude dikke panty uit de kast getrokken die echt onverwoestbaar lijkt. Volgens mij was die ook van primark Of h&m maar weet ik niet meer, is wel veel dikker iig.