Show je laatste aankopen #3

Ik vind de panty’s van de big bazaar nog het fijnst. Shaping panty 20 den. Gaat bij mij gerust een half jaar mee en is ook echt mooi. Niet van die lelijke zwarte streepjes erin. Heb al veel mensen fan gemaakt en wilde het eigk voor mezelf houden want bent bang dat ze nog vaker op zijn als iedereen het weet maarja

10 likes

Ik koop ze altijd bij de Hema, maar die kan ik na 1x dragen weggooien

Ze hadden altijd zo’n fijne panty bij Hema, maar die is uit het assortiment. Ik heb er nu 1 van swedish stockings en daar ben ik wel tevreden over na een paar keer dragen, maar wel best duur (20 euro)

Ja same. Enige panty’s die perfect zitten bij mij, niet afzakken en echt een tijdje meegaan.

1 like

Deze voor maar 12 euro. Compleet nieuw en ongedragen :money_mouth_face:

19 likes

Achterste 3 items zijn nieuw (onderste deel van het lampje is velvet. Love it)

35 likes

Oeh, waar?

Vergeet ik gewoon mijn glittertijgah:

35 likes

oh en nog een 50 min sportmassage en een wijncursus voor beginners

Nu moet het echt stoppen…

23 likes

Waar komt de lamp vandaan?

Xenos! En vandaag is er 15 procent korting op alles.

2 likes

Oeee heb je een link naar de witte laarsjes?

yes, lekker in de sale ook! :slight_smile:

https://www.asos.com/nl/asos-white/asos-white-snapdragon-leren-western-enkellaarzen-in-gebroken-wit/prd/12450592?CTARef=Saved+Items+Image

1 like

In de categorie extreem burgerlijke aankopen, deze wassorteerder. Omdat geen enkele wasmand de dagelijkse was van mijn vriend aankan.
(Van bol btw)

28 likes

Via United Wardrobe

Heb je een linkje van de deurmat? Of heb je ‘m in de winkel gekocht?

Leuk! Zijn die eerste trui en glittertop ook van asos?

@Monster durf ik niet goed te zeggen. Hij is wel anders dan mijn oudere Jamie, maar weet niet of ie nou echt mega dun is. M’n andere, wat nieuwere zit nu in de was maar zal ze nog eens vergelijken.

@Sok https://www.kwantum.nl/deurmat-wildwood-naturel-0143021 alstu!

1 like

Thanks! Nee van H&M

wow dit heb ik nodig in mijn leven

1 like