Show je laatste aankopen #3

Ben eigenlijk niet zo’n roze fan, maar vond deze kleurstelling zo mooi! :wink:

32 likes

afbeelding afbeelding

Heb mezelf meegenomen op date naar de bios

40 likes

Ohh wat een goed idee. Naar Le Mans?

1 like

Nee naar The Joker. Ben heel benieuwd, hoor namelijk van vriendinnen dat ie tegenviel. En Le Mans draait hier nog niet, maar deze lijkt me ook tof!

Ik had de jas 1 maat groter gepakt en hij zit perfect! Ruim genoeg om in te bewegen ondanks dat ik een dik gebreid vest aan had. Hij is ook goed winddicht. Waterdicht heb ik nog niet getest, want het regende niet :joy: Oja in de muts en nekgedeelte (?) zit heel zacht nepbont, houdt mijn nek ook lekker warm hahah.

1 like

Dekbedhoes

Deze voor erin

3 van elk

3 grote

Gouden bloempot (misschien kerstster, en daarna denk ik een gewone planT, vind hem niet uitgesproken kerst)

11 likes

Oh jaloerss :heart_eyes: baal zo dat dat dan alleen in Amsterdam is. Je bent goed geslaagd!

Alvast voor kerst of oud en nieuw.

24 likes

Een zwaartedeken… nog nooit gehad dus ben benieuwd !

17 likes

Lijkt me zo chill. Ik heb dit in de vlog van Mas gezien en nu wil ik het ook. Laat je weten wat je ervan vindt als je ‘m binnen hebt?

Ja, mits ik niet in een diepe winterslaap ben gevallen!

2 likes

Geef niks voor de vragen, juist leuk! Ben nu weg zonder mijn tas maar zal morgen even opmeten en stuur je dan wel pm met alle informatie!

1 like

Heb je een linkje?

Omg heeeerlijk, wij slapen sinds gisteren met een dikke wollen deken (vintage style, er staan zelfs van die cliché paarden op… is een ““erfstuk”” van mijn ouders haha) omdat het in onze slaapkamer zo’n 14 graden is en het slaapt zo knus!

1 like

Vaasje van de Wibra

45 likes
2 likes

Ooh shit, uitverkocht. Weet je heel toevallig of deze aanbieding vaker voorbij komt?

Waarvandaan? Mooi!

Van de Etos (dagcrème, met 70% korting!!), Xenos (die wasabi dingen (waar ik al aan begonnen ben en inmiddels van in de fik sta) en de 3 potjes, zo benieuwd naar) en de rest Action

2 likes

H&M!

1 like