Die heb ik nog niet geprobeerd. Het mag best iets meer kosten als het goede kwaliteit is. Vroeger kocht ik de 40 denier panty’s van de Hema en deed ik daar echt lang mee voordat ze stuk gingen. Ik vind hun panty’s nu echt waardeloos
Pff ik ‘moet’ ook nog een winterjas maar wil echt een warme. Nadeel veel zijn of te groot of te lang.
Dankjewel!
22% korting op Gymshark! Ik zat eigenlijk te wachten op BlackFriday, maar met mijn XL durf ik dat risico niet nemen, dus nu maar al gekocht.
Goed om te weten!
Het idee was dat ik er 1 zou houden en de ander terug zou sturen, maar ze zijn allebei zo mooi in het echt dat ik het niet aan zou kunnen om er een terug te sturen.
Omg waar haal je dit???
Via gymshark zelf?
Ja, via hun website.
Waar zijn deze van? Erg mooi!!
&other stories, die grijze is wel al uitverkocht helaas
https://www.humbleandcrumble.com/online-stores
Elke zondag vanaf 20:00u kun je bestellen totdat ze uitverkocht zijn. Levering is kleine 2 weken daarna.
Leuk! Was het ook echt de moeite waard wat betreft de kortingen?
Ja zeker! Deze spullen waren allemaal met 70% korting, maar dan is het alsnog redelijk prijzig (vind ik zelf)
Oh, en net deze tas van Essentiel Antwerp in m’n mandje gedaan om te vieren dat ik vandaag een vast contract heb gekregen! Nu is het wel weer klaar hoor…
He ik wil de tas misschien ook bestellen, is hij ruim en zitten er vakjes binnenin? Zou je het zien zitten om de lengte van de hengsels op te meten? Die is me niet geheel duidelijk op de site van de Zara…
Sorry voor alle vragen!! Begrijp het 100% als je hier geen zin in hebt