Die rituals geur is echt mijn favoriet!!!
Ja van mij ook! Krijg er supervaak complimentjes over.
wil weer nieuwe vans slip ons
iemand enig idee of die ergens in de aanbieding zijn, heb de meest standaard webshops wel al gecheckt denk ik haha
vertik het om volle mep te bepalen omdat ik laatst die kruidvat actie gemist heb
haha wtf dit is zo eng, ik zit er toevallig net op te kijken
komt wel 5,99 verzendkosten bij kwam ik achter en toen klikte ik weg hahah (en kwam ik weer ff t forum checkenâŠ) grappig dit
Kan ik nog even 5 werkdagen uitsloven met lopen en daarna volop mân verlof in
I got them
Eigenlijk geen aankoop, maar een cadeautje. Alleen ik wilde toch laten weten dat ik meedoe met de forumhype
Via Asos, afrekenen in ponden en met hun huidige 20% kortingscode
Mijn maat was daar helaas uitverkocht!
Oh balen zeg! Asos is wat dat betreft echt mijn go to om schoenen niet voor de volle pond te halen
Had beide items al een tijdje op het oog⊠Nu mân slag geslagen via Asos met 20% korting en in ponden
Van de week nog huilon omdat dé sandalen uit de Zalando lounge net aan te krap waren. Kijk ik net stomtoevallig weer even, staan ze ineens weer beschikbaar een half maatje groter.
Dus duimen voor happy ending
Haha misschien heeft een FFâer van hier ze teruggestuurd wegens toch net niet goed zitten
Ik wil ze ook maar ik wil niet als FFâer herkend worden haha :â)
Waar heb je deze gekocht?
Asos, want:
Ah top, thanks! Ik zoek nog sandalen voor de zomer en dit is al het derde jaar dat ik naar deze zit te kijken maar ik doe het steeds niet omdat het toch een flinke smak geld is, maar dit verandert de zaak misschien wel!
Ongevraagd advies: zou je platen niet liggend bewaren, dan gaan ze veel sneller kapot en dat zou zonde zijn.