Show je laatste aankopen #3

Haha dat zou wel te grappig zijn!

@Topaas Thanks voor de tip dat ze er weer zijn! Heb deze zelf in de cognac/bruine kleur, maar nu voor mijn zusje besteld in het zwart! Hopelijk passen ze, ik heb zelf een hele maat groter, deze voor mijn zusje een halve maat groter dan eigen maat.

1 like

Ja klopt, zoek nog een mooie oplossing

Maar ook bedankt hoor. Dit soort advies vind ik helegaar niet erg

2 likes

De rok, ik ga hem denk ik dragen met een witte blouse.

62 likes

Ik fietste vandaag achter iemand vanaf het station die deze tas had en toen moest ik aan je denken! Hij is echt chique ook in het echt!

1 like

Bijenkorf

7 likes

Die sterren top is leuk! Kan ‘m alleen online niet vinden, heb je een linkje toevallig? Of een naam waar ik op kan zoeken?

Ah toevallig, exact deze zat ik gister ook naar de kijken. Toevallig ergens met korting kunnen kopen?

1 like

Nee dat niet helaas :sob:

Wat een fantastisch ding

1 like

Ohhh deze is leuk en een leuk prijsje
Waar is ie van? En passen mn katten erin

Godver, ik had laatst bij ZARA iets met express besteld voor een cadeau. Maar nu pakt ie dat automatisch in de app als verzending? Ik durf niet op verder gaan te klikken met afterpay want dan bestel ik ‘m denk ik per ongeluk… iemand enig idee hoe ik dat aanpas?

https://www.zara.com/share/blouse-met-knoop-p03067002.html?utm_campaign=productShare&utm_medium=mobile_sharing_iOS&utm_source=red_social_movil&v1=8251608

1 like

Ik ben ook naar een fitbit aan het kijken!
@Unquestionable waarom ben je voor de charge 3 gegaan en niet de inspire hr?

Ik ga me een ongeluk knopen aan die plant hangers!

12 likes

Ik moet eerlijk zeggen dat het vooral komt doordat collega’s enthousiast zijn over de charge 2. Dus heb eigenlijk niet eens echt goed verder gekeken dan de charge 2&3 :thinking:

1 like

Hij is inderdaad van de Xenos! Het is een huisdierentipi dus katten passen er zeker in.

1 like

@blueberry Ik heb een fitbit inspire HR gekocht omdat die toen nieuw was. Ik heb niet heel veel onderzoek gedaan naar de charge 3 omdat me die best groot leek. Denk dat ze allebei prima zijn, de hr is wat goedkoper en daarom ook wel wat simpeler denk ik.

2 likes

@blueberry Same here, heb ook de inspire HR gekocht. Het enige verschil is dat de Charge 3 ook trappen telt en een meer ‘premium’ uitstraling heeft. Maar dat woog voor mij niet op tegen de grootte, de Inspire HR past namelijk beter om mijn smalle pols. En is goedkoper. :blush:

2 likes

@Leilouka @Ceyina @Unquestionable dankjewel voor jullie reacties :blush: hr inspire is inderdaad goedkoper en lijkt mij ook fijner als je deze 24/7 om hebt.

Hebben jullie ook ervaring met baantjeszwemmen en deze tracken?