Show je laatste aankopen #3

Ik hoop het ook! Hij doet nu iig heel heel erg pijn :japanese_ogre:

Geen douanekosten als je onder de 22 euro blijft!

@rockie kan je een link sturen? Ik zie hem niet :frowning:

Oh echt… Wist ik niet, nu wel iig!

Had een nieuwe 2% BHA exfoliant van PC nodig, maar ze hebben 20% off vanwege Black Friday. Dus gelijk nog wat andere dingen besteld en een full size product en deluxe sample cadeau.

5 likes

Ici Paris XL heeft hem niet meer op de site staan, Douglas wel (maar dan zonder extra 30% korting): https://www.douglas.nl/Make-up-Ogen-Oogschaduw-Anastasia-Beverly-Hills-Oogschaduw_product_399342.html

Aha, ik had hem namelijk vd week gekocht voor een tientje meer, maar zag hem idd niet meer op de website staan. Heb hem net binnen en gorgeous! Al moest ik m’n man wel uitleggen dat het echt andere palettes zijn, ookal hebben ze 4 dezelfde kleuren :joy:
Dank je wel voor je snelle reactie trouwens!

Na een jaar lang wikken en wegen… net gekocht met 25% blackfriday korting.

21 likes

@Radio ik vind jouw stijl zo tof! heb je eventueel ook tips voor sieraden die iets betaalbaarder zijn (tot 100 eu oid)?

1 like

Kijk eens bij Oracle Body Jewelry, hebben ook veel on sale.

Vorig jaar hadden ze 40% korting met Black Friday (best veel sieradenmerken zoals Buddha Jewelry Organics en Tawapa bijvoorbeeld ook), dus houd dat ook in de gaten.

BAF heeft ook veel budget weights (en 30% korting op alles donderdag en vrijdag):
https://bodyartforms.com/products.asp?keywords=weight

1 like

M’n New York shoplog:

download%20(1) singles1_large

55 36
42160414491813p 4622912465912p
240780666895664p 28

Allemaal van Bed, Bath & Beyond

Sephora

Glossier. Fijnste vette creme ooit, smeer 'm overal op. Spijt dat ik er niet meer mee heb genomen.

Bath & Bodyworks. Baal dat ik geen handgel heb gevonden in die geur van die handcreme, ruikt echt zo lekker.

Hollister outlet

Tommy outlet

calvin-klein-boxershort-low-rise-trunk-3-pak-zwart-u2664g-xwb

Calvin Klein outlet, heeel blij met de jas want was een mega goeie deal. Boxers zijn voor m’n vriend.

Nieuw hoesje van The Daily Edited met m’n initialen

Nadat ik thuis was heb ik gewoon lekker verder geshopt…

Blouse/body van Loavies, wel een slecht aankoop want het knoopje blijft voor geen meter dichtzitten.

Most Wanted

50
Little MAC, Diva

pink_gellac_gel_nagellak_kleur_201_black_velvet
pink_gellac_gel_nagellak_kleur_225_shimmery_mauve
pink_gellac_gel_nagellak_kleur_232_chemistry_green
pink_gellac_gel_nagellak_kleur_205_burgundy_red

Pink Gellac want 4e kleur gratis

58
Kerstcadeau voor m’n vriend. Ontdek nu ineens dat 'ie bij de Douglas goedkoper is dan bij ICI Paris waar ik 'm gekocht heb… :roll_eyes:

11883_Image_01 03682_Image_01
Body&Fit

23 likes

Ga je geen spijt van krijgen!!

2 likes

Holy fuck wat veel en veel toffe dingen

1 like

Ik heb er ook eentje en ben er nog steeds ZO blij mee :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

23

Blazer Pull en bear, broek Bershka

Jammer dat ik laatst meerdere dingen moest terugsturen. Zo blijf ik bezig. :’)

5 likes

Hij was gisteren weer even op voorraad en hij wordt als het goed is vandaag bezorgd! Dus ik zou de link gewoon in de gaten houden.

Deed het bij jou ook zo’n pijn? Ik had hem laten zetten en daarna ging ik naar de albert heijn en ik dacht echt dat ik daar flauw zou gaan vallen.

Ik heb overigens wel echt heerlijk geslapen, tegen mijn verwachting in

Zalando aankoop

1 like

Dankje voor de tip! Ik ga het in de gaten houden en ik ben heel benieuwd hoe hij jou bevalt. Wil je dat nog laten weten?

Ja, zal ik doen!

Tickets en een tent die dan al ter plekke staat :rofl:

15 likes