Show je laatste aankopen #3

Over 2 weken met vakantie naar curacao, dus komt mooi uit.

(voor maar €15 dus… black friday zalando lounge)

7 likes

De rede van pijn is dat de piercing gezet wordt met een rechte naald. Als er daarna een ring in wordt gezet moet je huid even “opschuiven” dit kan pijn doen.

Ook beweegt een ring wat meer dan een staafje. En ook door kraakbeen zetten is erg pijnlijk.

Ik zou hem goed schoon houden met dettol of unicura zeep ( gewoon zo’n pompje) en een wattenstaafje. Even onder de douche is het makkelijkste.

Elke dag even schoonmaken,

1 like

Zalando Lounge kan wel lang duren, hopelijk is ie op tijd binnen!

1 like

Neeeeeee @Karl_Lagerfeld, geen wattenstaafjes! Die vezeltjes raken heel gemakkelijk in je verse piercing en dat is no bueno. Beter gaasjes en desnoods keukenpapier. Geen wattenstaafjes, watjes of toiletpapier oid.

En ik zou de meeste zepen afraden. Alleen eventueel Neutral gebruiken (maar eerst laten opschuimen in je hand en dat schuim maximaal 10 seconden op je piercing laten en dan afspoelen ivm uitdroging van het wondje). Maar ik zou in principe eerst gewoon een steriele zoutoplossing gebruiken, en nog geen zeep.

5 likes

Kan prima hoor, je maakt hem toch nat?

Dat betekent helaas niet dat er geen vezeltjes los kunnen raken. Wij raden het echt ten zeerste af in onze shop.

1 like

Het kan. Maar heb het in de praktijk nooit meegemaakt.

Ja klopt! Ik ga dadelijk op mijn werk gaasjes en wat NaCl meenemen. Spoel het schoon met een grote spuit. Maar ben ook wel beetje een litha aanhanger :joy: weet niet hoe jij daar over denkt?

2 likes

Ik denk dat iedere Piercer andere manieren heeft

Ja klopt sieraad erin doen deed ook echt heel erg pijn! En had indd al unicura gekocht, was ook nog in de bonus

Ja liever LITHA dan teveel poespas imo! :blush:

@anon50122296 piercings schieten kan ook goed gaan, betekent niet dat je het aan moet raden haha.

Piercings schieten ben ik dan niet zo’n voorstander van.

Maar ik vind persoonlijk het fijn als ik onder de douche sta mijn piercings even schoon maak met een wattenstaafje.

Het kan best dat er een vezeltje los laat maar als je onder de douche staat gebeurd dat nauwelijks tot niet.

Het is net wat je fijn vind.

Inmiddels staat hij er weer op bij de Ici Paris XL! Alleen dan wel onder de originele prijs (€56). Als je hem in je winkelmandje doet gaat de 30% er pas vanaf en betaal je uiteindelijk €39,23! Ik heb hem net ook besteld :heart_eyes:

edit: hij is er toch weer vanaf gehaald :frowning:

Ja, er staat dat het volgende week verzonden wordt. Hopen op geen vertraging. :crossed_fingers:t5:

1 like

4 likes

Ik krijg 'm niet in mijn mandje en de productpagina geeft error :sob:

Mag ik vragen waar je ze besteld hebt? :slight_smile:

Sneakershop! (Na de tip in het black friday topic, ze zijn ook nergens anders goedkoper te krijgen dan die webshop)

1 like

Thanks! Ik ga ze gelijk bestellen.

Wat gek ik heb die van mij rond 13 uur besteld. Ik zie inderdaad dat hij een error geeft als je erop klikt :frowning: