Show je laatste aankopen #3

Heb je ook wel eens een crimibox gedaan?

Ja, maar ik vind Puzzelpost van veel betere kwaliteit en de puzzels zijn moeilijker. Crimibox met @MissMarple gedaan (Puzzelpost ook overigens). Leuke avonden, grappig dat je daadwerkelijk op bijvoorbeeld Facebook kan zoeken en zo, maar ze hebben niet echt een wauw-factor vind ik. Dat had ik bij Puzzelpost soms wel, dat ik dacht: wow, hoe verzinnen ze dit.

Oh leuk dan ga ik ze allebei proberen!

1 like

Iemand ervaring met sneakershop? Ik wil daar docs bestellen ivm de mooie black friday korting maar lees best wat negatieve reviews online…

Kerstcadeautjes voor mezelf.

12 likes

Ik heb dus ook bij de mango outlet besteld, ik zat echt te wachten op de korting.
Ik heb namelijk recent twee truien in de was en eentje met inkt verpest, waardoor ik nu echt wat extra truien nodig had.

43070614_06_B

Ik heb een andere lange jurk van Mango en dat is mijn favo jurk dus.

En ik ben gezwicht voor deze blouse.

33087664_99_B

in totaal voor zo’n 63 euro.

9 likes

Check bij Puzzelpost goed welke box je bestelt, want die box die ik showde is onderdeel van een trilogie! Het Boekanier Dossier is deel 1.

1 like

Ik! Ten eerste; retour is voor eigen rekening. Vervolgens bleven ze volhouden mijn retour nooit ontvangen te hebben terwijl ik gewoon een bewijs van PostNL had. T&t stond ook afgeleverd maar ze bleven bij hoog en laag beweren dat ze niks hadden. Heeft iets van 7 weken geduurd (incl aanmaningen van hun kant maar geen enkele reacties op mijn e-mails) tot ze het pakket ergens in een donkere hoek van hun magazijn terugvonden :face_with_symbols_over_mouth:.

waar is die roze trui van?!

Mango! Besteld via Zalando (https://www.zalando.nl/mango-gofre-trui-pastel-pink-m9121i1ke-j11.html), weet niet of hij ook op de website van Mango zelf staat. Ik ben een luie shopper. :grimacing:

1 like

Ja precies. En in het black friday topic weer iemand met een goede ervaring. Lastig, dat enorm wisselende qua ervaringen… :frowning:

Gewoon doen dan! Zalando zijn ook mensen met slechte ervaringen, ik vind het top. Grote kans dat ik gewoon pech had

1 like

Toch maar besteld, maar wel via paypal mocht het gedoe opleveren. Dr. Marten Pascal in zwart. <3

6 likes

haha thanks!! nu ook mijn laatste aankoop :relieved:

1 like

Beetje laat, maar waar is het onderste jurkje van?

Edit: sorry heb het al gevonden!

Levis Ribcage jeans al met 30% korting kunnen scoren
Onderste gekocht met een cadeaubon van Zara

4 likes

Voor vriend

1 like

8 likes

Broek

Totaal nog geen 50 euro :tada::tada::tada:

8 likes

Vriend en ik hebben onze laatste Yankee bestelling van het jaar gedaan (denk ik… :upside_down_face:) Bovenste voor mij, onderste voor hem!

Imgur

Imgur

11 likes