Check bij Puzzelpost goed welke box je bestelt, want die box die ik showde is onderdeel van een trilogie! Het Boekanier Dossier is deel 1.
Ik! Ten eerste; retour is voor eigen rekening. Vervolgens bleven ze volhouden mijn retour nooit ontvangen te hebben terwijl ik gewoon een bewijs van PostNL had. T&t stond ook afgeleverd maar ze bleven bij hoog en laag beweren dat ze niks hadden. Heeft iets van 7 weken geduurd (incl aanmaningen van hun kant maar geen enkele reacties op mijn e-mails) tot ze het pakket ergens in een donkere hoek van hun magazijn terugvonden .
waar is die roze trui van?!
Mango! Besteld via Zalando (https://www.zalando.nl/mango-gofre-trui-pastel-pink-m9121i1ke-j11.html), weet niet of hij ook op de website van Mango zelf staat. Ik ben een luie shopper.
Ja precies. En in het black friday topic weer iemand met een goede ervaring. Lastig, dat enorm wisselende qua ervaringen…
Gewoon doen dan! Zalando zijn ook mensen met slechte ervaringen, ik vind het top. Grote kans dat ik gewoon pech had
haha thanks!! nu ook mijn laatste aankoop
Beetje laat, maar waar is het onderste jurkje van?
Edit: sorry heb het al gevonden!
Vriend en ik hebben onze laatste Yankee bestelling van het jaar gedaan (denk ik… ) Bovenste voor mij, onderste voor hem!
Waar besteld?
Ha, wat leuk dat jullie daar dan samen een bestelling plaatsen en beiden je favorieten kiezen. Zie het helemaal voor me.
Edit: en die Snow in Love is ook een van mijn favo’s! Zat 2 jaar terug in een Adventskalender, love it.
Balsam&cedar en de waxmelt van Swietarts
Balsam Fir en Snow in love van Aroma Plaza (had er 1 gratis van m’n vele spaarpunten!)
Haha ja, m’n vriend is ook helemaal Yankee fan, heb nog nooit een jongen zo met passie over kaarsen horen praten Love it. En ben benieuwd! Had snow al in de winkel in Amsterdam geroken en was heel lekker. Balsam&cedar wilde ik vorig jaar al maar ik was te laat en toen was ie steeds uitverkocht overal, nu krijg ik hem eindelijk