Show je laatste aankopen #3

Check bij Puzzelpost goed welke box je bestelt, want die box die ik showde is onderdeel van een trilogie! Het Boekanier Dossier is deel 1.

1 like

Ik! Ten eerste; retour is voor eigen rekening. Vervolgens bleven ze volhouden mijn retour nooit ontvangen te hebben terwijl ik gewoon een bewijs van PostNL had. T&t stond ook afgeleverd maar ze bleven bij hoog en laag beweren dat ze niks hadden. Heeft iets van 7 weken geduurd (incl aanmaningen van hun kant maar geen enkele reacties op mijn e-mails) tot ze het pakket ergens in een donkere hoek van hun magazijn terugvonden :face_with_symbols_over_mouth:.

waar is die roze trui van?!

Mango! Besteld via Zalando (https://www.zalando.nl/mango-gofre-trui-pastel-pink-m9121i1ke-j11.html), weet niet of hij ook op de website van Mango zelf staat. Ik ben een luie shopper. :grimacing:

1 like

Ja precies. En in het black friday topic weer iemand met een goede ervaring. Lastig, dat enorm wisselende qua ervaringen… :frowning:

Gewoon doen dan! Zalando zijn ook mensen met slechte ervaringen, ik vind het top. Grote kans dat ik gewoon pech had

1 like

Toch maar besteld, maar wel via paypal mocht het gedoe opleveren. Dr. Marten Pascal in zwart. <3

6 likes

haha thanks!! nu ook mijn laatste aankoop :relieved:

1 like

Beetje laat, maar waar is het onderste jurkje van?

Edit: sorry heb het al gevonden!

Levis Ribcage jeans al met 30% korting kunnen scoren
Onderste gekocht met een cadeaubon van Zara

4 likes

Voor vriend

1 like

8 likes

Broek

Totaal nog geen 50 euro :tada::tada::tada:

8 likes

Vriend en ik hebben onze laatste Yankee bestelling van het jaar gedaan (denk ik… :upside_down_face:) Bovenste voor mij, onderste voor hem!

Imgur

Imgur

11 likes

1+1 bij Victoria Secret :blush: Zoveel chiller dan Hunkemoller & gaat ook langer mee

8 likes

Waar besteld? :heart_eyes:

een labradoriet

36 likes

Ha, wat leuk dat jullie daar dan samen een bestelling plaatsen en beiden je favorieten kiezen. Zie het helemaal voor me.

Edit: en die Snow in Love is ook een van mijn favo’s! Zat 2 jaar terug in een Adventskalender, love it.

2 likes

Balsam&cedar en de waxmelt van Swietarts
Balsam Fir en Snow in love van Aroma Plaza (had er 1 gratis van m’n vele spaarpunten!)

1 like

Haha ja, m’n vriend is ook helemaal Yankee fan, heb nog nooit een jongen zo met passie over kaarsen horen praten :joy: Love it. En ben benieuwd! Had snow al in de winkel in Amsterdam geroken en was heel lekker. Balsam&cedar wilde ik vorig jaar al maar ik was te laat en toen was ie steeds uitverkocht overal, nu krijg ik hem eindelijk :heart_eyes:

5 likes