Show je laatste aankopen #3

800_800_3_294147_0_nl_collistar_zelfbruiner_magic_drops_30ml

1 like

Dan is het dezelfde! Volgens mij wel squad proof.

1 like

Dankjewel voor de tip van die bovenste, nieuw lievelingsgeurtje gevonden! :bowing_woman:t3:

1 like

plankdragers

Planken voor er op

Kast voor 29 want had nog een cadeaubon (@En_17_Anderen het is gelukt ik heb na 9 maanden iets gekozen :sweat_smile: )

5 likes

Ik gebruik dit al zooo lang en het is echt fantastisch! Nooit meer iets anders :ok_hand:t2:

1 like

Waar komen die plankdragers vandaan?

https://www.nordicnest.nl/merken/house-doctor/apart-plankdragers-2-pack/

Waar gekocht?

Dankje dankje, ik ga even kijken welke ze nog meer hebben :blush:

1 like

Ik zou zelf niet iemand met een zeer pijnlijke piercing aanraden om iets te gebruiken wat extra kan gaan irriteren zoals een wattenstaafje. Eigenlijk gaat nu naar mijn idee de uitspraak: het is maar net wat je fijn vindt ook niet helemaal op en zou ik zoals @Radio zegt voorzichtig zijn en gewoon een zoutoplossing gebruiken met een gaasje, wat je ook geadviseerd krijgt bij een goede shop.
@Karl_Lagerfeld ik zou even aankijken hoe het gaat met die ring, eigenlijk vind ik dat ze dit niet hadden moeten doen en je gewoon een staafje hadden moeten geven. Bij twijfel zou ik hem wel omruilen hoor! Helemaal als het zo lang echt pijn doet. Heb ik nooit gehad en ik heb op veel plaatsen naalden door lichaamsdelen gehad haha.

6 likes

Oké brace yourselves. Wat ik deze week heb besteld (en het eerste item heb ik vorig jaar besteld maar krijg ik deze week eindelijk binnen!):

Puzzelpost! Laatste deel in een trilogie. Zin in.

Niet openen als je toevallig ook Puzzelpost hebt besteld en de inhoud niet wilt zien

image

image

image

image

image

13 likes

Mango Outlet bestelling geplaatst:

€ 7,80
Deze top wou ik eigenlijk al lang een keer passen.

€ 9
Heb een nieuwe zwarte skinny nodig

€ 18
Stond ook al een tijdje op mijn wishlist

€ 7,80, in blauw en zwart om te kijken welke ik mooier vind

€ 4,80

Alles samen voor € 55!

12 likes

Ik ben door jou gaan kijken wat Puzzelpost precies is. Wat een onwijs gaaf concept zeg!

2 likes

Ja, I love it, volgens mij is de maker ook degene die de Sherlocked escaperooms in Amsterdam heeft bedacht! En daar was ik dus ook groot fan van. Hij stopt ook echt veel tijd en aandacht in zijn producten, kan dat wel waarderen. :ok_hand:t2:

2 likes

Heb je ook wel eens een crimibox gedaan?

Ja, maar ik vind Puzzelpost van veel betere kwaliteit en de puzzels zijn moeilijker. Crimibox met @MissMarple gedaan (Puzzelpost ook overigens). Leuke avonden, grappig dat je daadwerkelijk op bijvoorbeeld Facebook kan zoeken en zo, maar ze hebben niet echt een wauw-factor vind ik. Dat had ik bij Puzzelpost soms wel, dat ik dacht: wow, hoe verzinnen ze dit.

Oh leuk dan ga ik ze allebei proberen!

1 like

Iemand ervaring met sneakershop? Ik wil daar docs bestellen ivm de mooie black friday korting maar lees best wat negatieve reviews online…

Kerstcadeautjes voor mezelf.

12 likes

Ik heb dus ook bij de mango outlet besteld, ik zat echt te wachten op de korting.
Ik heb namelijk recent twee truien in de was en eentje met inkt verpest, waardoor ik nu echt wat extra truien nodig had.

43070614_06_B

Ik heb een andere lange jurk van Mango en dat is mijn favo jurk dus.

En ik ben gezwicht voor deze blouse.

33087664_99_B

in totaal voor zo’n 63 euro.

9 likes