Show je laatste aankopen #3

Wooow die is wel echt van goede kwaliteit aan de kleuren te zien. Zo mooi! En zo groot :open_mouth:

1 like

Het vest, topje en broek

7 likes

Bol! Was ‘ie nu €21,99 (goedkoper dan andere winkels) en had nog een cadeaubon van €10 :blush:

Nu maar €17,98 bij de Bijenkorf, I love it

1 like

Als je hem in de winkel hebt gekocht, mag ik dan vragen in welk filiaal? Ik ben al dagen op zoek naar deze maar hij is online overal uitverkocht :cry:

Ski jas voor lange koude fiets tochten haha.

28 likes

Leuk ding

1 like

Oh wat een mooie jas :heart_eyes:

1 like

Haha jaa denk het ook!

1 like

Bij Asos met 25% korting, nu hopen dat ze passen :crossed_fingers:

1 like

Ben ook gezwicht voor de Anastasia deal. Ik ga alleen Modern Renaissance niet gebruiken, dus als iemand die over wil nemen voor EUR 18 dan hoor ik het graag :slight_smile: Mocht je uit omgeving Tilburg komen dan wil ik 'm zelfs nog wel even komen langsbrengen, haha.

Zo veel setjes!! Draag je die ook samen? Als ik mn gymshark sets samendraag heb ik altijd het gevoel dat ik een pyjama aan heb

@Mila zou de site goed in de gaten blijven houden voor de geo legging; misschien dat mensen hem wel terug sturen!

1 like

Weet jij hoe die leggings vallen qua lengte? Ik ben echt klein en ben bang dat ik 1 meter aan legging overhoud aan de onderkant haha

Asos

3 likes

11 likes

Warehouse

Air Maxen voor €65… Geen flauw idee of zulke schoenen wat voor mij zijn, maar mijn vriend moest toch al wat bestellen bij Nike dus heb ze maar toegevoegd aan de winkelmand :woman_shrugging:

6 likes

Oorbellen van Ania Haie

3 likes

Ja en maar 20 euro¿¿ Kwam even later in een vergelijkbare winkel en daar hadden ze er ook één voor 20 maar die was minstens 3x zo klein

1 like

dit wordt echt hit or miss denk ik

2 likes