Show je laatste aankopen #3

Bovenste bol.co.m
Onderste 2 L.een Bakker

1 like

Nice, van welke winkel? Of was het een random kweker?

1 like

Beide van The Sting

3 likes

C&A

3 likes

Huts!

Na lang twijfelen vanmiddag in t zwembad geinfluenced door iemand die zijn baantjes aan t tracken was… (ik raak zelf altijd de tel kwijt dus dit lijkt me ideaal)

Als er mensen zijn die ook een fitbit hebben en buddies willen worden in de app let me know!
Krijg m morgen avond pas binnen

3 likes

Ik wil wel buddys worden, maar weet ff niet waar ik m’n username kan vinden? En vanaf volgende week wel verlof, dus dan is m’n doel zo min mogelijk doen :joy:

Afgelopen 2 volledige dagen dat ik m had wel dit:

1 like

Ik heb geen idee want ik heb nu dus nog geen fitbit :see_no_evil: als ik het morgen uitgevonden heb stuur ik je een berichtje! (Als ik ook nog even vind hoe ik dat doe want ben nog een beetje forum noob haha)

Ohw ohw dat vakantiegeld brand echt. Maar moet me inhouden

5 likes

3 juni is er sale :smirk:

1 like

Ja i know maar geen zin meer in die stress denk ik :joy:

1 like

haha ja okay, heel begrijplijk. Ze hebben ook weer een hele countdown, wat een event

1 like

Ja en vaak zijn die nieuwere leggings net 10% afgeprijsd ofzo maar ga wel stiekem kijken denk ik. Zit toch op school dan

1 like

Hahahah jaaaa dat was met blackfriday toch! Hele topic ging erover

En becca champagne pop. Alle drie via Cult.beauty

6 likes

Een nieuwe Fitbit Charge 3, m’n oude viel telkens van m’n pols af en was helemaal beschadigd. Ze zijn nu in de aanbieding bij bol van €149 voor €119. Die blauwe is voor m’n moeder

7 likes

Noooo heb ik m te vroeg gekocht bij andere winkel :sob: nja. Ben er blij mee en geen zin om moeite te doen met ruilen enz

1 like

Afwassen is de taak van mijn vriend maar nu hij dat niet meer hoeft te doen kan hij wat anders van mij overnemen natuurlijk :cool:

20 likes

:thinking:

1 like

Weekje Lissabon en hip surfdorp
afbeelding

Tips voor vette musea, lekker vegetarisch eten, gratis/goedkope dingen om te doen, mooie plekjes en lekkere cocktails zijn welkom!

35 likes