Bovenste bol.co.m
Onderste 2 L.een Bakker
Nice, van welke winkel? Of was het een random kweker?
Huts!
Na lang twijfelen vanmiddag in t zwembad geinfluenced door iemand die zijn baantjes aan t tracken was… (ik raak zelf altijd de tel kwijt dus dit lijkt me ideaal)
Als er mensen zijn die ook een fitbit hebben en buddies willen worden in de app let me know!
Krijg m morgen avond pas binnen
Ik wil wel buddys worden, maar weet ff niet waar ik m’n username kan vinden? En vanaf volgende week wel verlof, dus dan is m’n doel zo min mogelijk doen
Afgelopen 2 volledige dagen dat ik m had wel dit:
Ik heb geen idee want ik heb nu dus nog geen fitbit als ik het morgen uitgevonden heb stuur ik je een berichtje! (Als ik ook nog even vind hoe ik dat doe want ben nog een beetje forum noob haha)
3 juni is er sale
Ja i know maar geen zin meer in die stress denk ik
haha ja okay, heel begrijplijk. Ze hebben ook weer een hele countdown, wat een event
Ja en vaak zijn die nieuwere leggings net 10% afgeprijsd ofzo maar ga wel stiekem kijken denk ik. Zit toch op school dan
Hahahah jaaaa dat was met blackfriday toch! Hele topic ging erover
Een nieuwe Fitbit Charge 3, m’n oude viel telkens van m’n pols af en was helemaal beschadigd. Ze zijn nu in de aanbieding bij bol van €149 voor €119. Die blauwe is voor m’n moeder
Noooo heb ik m te vroeg gekocht bij andere winkel nja. Ben er blij mee en geen zin om moeite te doen met ruilen enz
Afwassen is de taak van mijn vriend maar nu hij dat niet meer hoeft te doen kan hij wat anders van mij overnemen natuurlijk
…