Show je laatste aankopen #3

En pasteis de nata bij Manteigaria! Minstens zo goed als die in Belém, maar veel minder druk.

3 likes

Voor een leuk artsyfartsy dakterras met beste uitzicht ever (rode brug) à Rio Maravilha – Sala de convivio in LX factory. Sowieso wel leuk om heen te gaan, zit ook een chille Mexicaan en op zondag staan er allemaal marktkraampjes. Je hebt ook Park Rooftopbar boven een parkeergarage, maar dat vond ik zelf overrated, druk en irritante mensen.

2 likes

Je moet gymshark mailen, heb al twee keer een nieuw paar gekregen toen ik eruit gescheurd was :joy:

1 like

@Rozabella @kika superleuk dankjulliewel! Heb alles opgeschreven.

1 like

Amelia Lisboa kan je echt mega lekker ontbijten/lunchen! Als je op hun insta kijkt en dan dat ene pijltje naar beneden klikt kan je best veel soortgelijke cafeetjes vinden! En ga je naar Ericeira? Loved it!

1 like

Oh goeie tip dankjewel! Yes ik ga naar Ericeira :blush:

1 like

In Lissabon niet met de santa justa lift naar boven, maar met een gewone lift achterin een kurkwinkeltje, die is gratis en geen lange wachttijden. Kan je daarna alsnog naar t uitkijkpunt

3 likes

Fashionology ketting voor een hanger die ik nog heb

Fashionology armband

Vandaag 20% korting bij Fashionology :smiley:

6 likes

Maar da’s op 2 minuten gebeurd? Vind ik absoluut niet te vergelijken haha.

1 like

27 54

Ik vind vooral het feestbeestshirt erg leuk. Hopelijk zijn het fijne shirts. :smiley:

41 likes

Hahaha ik keek toevallig echt net naar dat feestbeest shirt. Misschien dat shirt maar kopen voor geregistreerd partnerschap feestje. :joy:

Haha :stuck_out_tongue: Ja, ik wil hem mee naar een festival (als 'ie staat). Zal hem wel 1 dag aan kunnen (want wit), maar dat moet dan maar. Ik vind hem echt grappig.

Haha omg die feestbeest is echt te leuk!

1 like

Ik weet nog dat @Karl_Lagerfeld dit mooie jurkje had besteld voor een bruiloft. Nu zag ik hem weer op Zalando staan, was er nog één in mijn maat en ik ga het toch proberen.

Weet nog niet of dit hem wordt (voor twee feestjes > geregistreerd partnerschap), want hij is wel van 100% polyester en misschien is het ook wel te warm. Oh en ik heb twijfels of ik hem kan hebben met mijn bleke huid, maar we’ll see. :heart_eyes:

20 likes

Ahh dank voor de tip! Ik heb hem zojuist ook besteld :smile:

1 like

Jaaaa die is zo mooi!! :revolving_hearts: hoop dat ik binnenkort ook nog eens een gelegenheid heb om hem nog eens te dragen

1 like

Valt hij een beetje normaal of? En wat voor schoenen droeg je er onder? Ben echt heel benieuwd! :blush:

Ja hij valt normaal vind ik! En ik had er lichtroze/oudroze pumps onder. Maar denk dat hij in de zomer met een sandaaltje ook mooi kan zijn

1 like

De wit/roze dus

21 likes

Mooi! Waar heb je het gekocht? Kan hetvkaartje niet lezen.