Devotion! Gekocht bij bijenkorf
Nep pioenrozen van Alie. Alleen heb ik geen felroze , maar pastelroze besteld.
6 pastelroze, 6 witte, 6 perzik
5x roze
Ik vind het nu telkens zonde om bloemen te kopen, omdat ik er alleen 's avond na werk eventjes naar kan kijken en in het weekend haha. Ik was in totaal 15 euro kwijt.
Twijfelde tussen Valentino Donna, Miss Dior Absolutely Blooming of deze. Maar we hebben een winnaar.
Ik zal ze dan hier wel even showen! Ik de feedback van de verkoper stonden ook foto’s en het zag er allemaal netjes uit haha.
Dit had me superleuk geleken, maar moet van zaterdag-zaterdag geboekt worden in het hoogseizoen en zoveel tijd heb ik helaas niet. Ziet er wel echt heel erg mooi uit! Ben je in dat kasteel geweest in Sintra? Is dat het waard?
Ik vond het paleis van Pena in Sintra het echt waard, ook zo’n mooi uitzicht vanaf bepaalde punten. Naar boven is een hele klim maar je kan ook goedkoop een tuktuk nemen.
Moet je zeker doen, is gaaf!
Zekers! Ik ben er heel blij mee. Ook omdat ik veel sport is dit zeker handig om erbij te hebben, ik hou hem ook om tijdens het slapen en vind het echt interessant om alles zo geanalyseerd te zien en qua design vind ik hem denk ik ook het mooiste van alle fitbits. Echt een aanrader
Ja dat vond ik ook mooi! Wij waren met zo’n toeristen bus naar boven gegaan. Kan je ook hele instawaardige foto’s maken
Ik vond in lissabon zelf het Castelo de Sao Jorge ook leuk, heb je ook heeel mooi uitzicht vanaf
Drie maanden Pathé unlimited via IN G rentepunten. Mijn tante had nog super veel punten en die mocht ik gebruiken, super lief
Yes!
Ja, hangt er natuurlijk wel vanaf wat je koopt.
Ik heb 84 euro korting tov de bol.com prijs.
Omdat we veel kaartspellen hebben valt het nog mee. Op bol 10.95 euro, hier 8 euro. Bij catan en andere grote spellen meer korting. Bij het spel hoogspanning. Bij bol 46 euro bij sale 35 euro. Dat scheelt wel veel.
Kom je je creaties showen in het Omatopic?
Ja zo chill, moest eraan denken omdat ik naar Alladin wil en dacht laat ik weer eens kijken.