Dank! Van Free People, gekocht via Zalando
Yesss vandaag weer eens de stad in geweest na maanden niet shoppen en dit is de buit geworden:
H&M:
Uniqlo:
De blouse
Primark:
De rok
(Soortgelijke broek. Kon geen foto’s op hun site vinden dus beide ergens gejat. Wel hoe ik het wil gaan combineren btw!)
Dank je! Ik ga eens kijken
Waar is het bloesje van? Vind alles echt superleuk!
Snap ik, die vind ik ook heel mooi. Volgende week naar de stad om te kijken
Een buitenkleed! We zitten er niet vaak (we zitten liever in de tuin) dus iets van vlonders e.d. vonden we te duur & dit leukt de saaie ondergrond toch even wat op
hahahaha ik wilde het hier ook even komen showen
dus hierbij mijn ultieme chill outfit komende zomer (als het niet te warm is haha)
Waar komt dit kleed vandaan? Ik zoek er ook nog een maar de meeste die ik zie zijn veel te groot.
En de tafel is ook superleuk zeg!
Dank je wel! Tafeltje hebben er vorig jaar aan het einde van het zomerseizoen gekocht. Tafeltje en 2 stoelen voor 15 euro bij de Kwantum vandaan gehaald
Deze valt qua grootte best mee. Ik denk dat ons balkon 2,5 bij 1 is en daar past hij niet helemaal op.
Het kleed zelf komt van de action! Hij was er ook nog met geel en groen & maar 5 eurooooo
Wordt dit de nieuwe forum trend? Ik heb dit pak + gele sokken (na 5 uur refreshen
)
Ik snap de hele Zeemantrend niet en had dit totaal niet aan zien komen, maar ik like alles omdat ik blij ben voor iedereen die iets heeft kunnen bestellen Het voelt echt fijn als je helemaal klaar gaat zitten voor een webshop, en vervolgens precies kunt bestellen wat je wilt!
Ah top! Ik hoop dat ze lang mooi blijven, bij mij wisselt het wel eens dus ik hoop dat jij een “goede” lading hebt!
Waar is die bovenste van? Is het een jumpsuit?
Love it! En hij ziet er nog work appropriate uit ook.