Show je laatste aankopen #3

Dank! Van Free People, gekocht via Zalando :blush:

1 like

Yesss vandaag weer eens de stad in geweest na maanden niet shoppen en dit is de buit geworden:
H&M:

Uniqlo:

De blouse

Primark:

De rok

(Soortgelijke broek. Kon geen foto’s op hun site vinden dus beide ergens gejat. Wel hoe ik het wil gaan combineren btw!)

9 likes

Dank je! Ik ga eens kijken

1 like

Waar is het bloesje van? Vind alles echt superleuk!

Zelfde vraag @Pantalones :smile:

Snap ik, die vind ik ook heel mooi. Volgende week naar de stad om te kijken :heart_eyes:

Een buitenkleed! We zitten er niet vaak (we zitten liever in de tuin) dus iets van vlonders e.d. vonden we te duur & dit leukt de saaie ondergrond toch even wat op :slight_smile:

38 likes

De rok

Ook de rok

Beide niet nodig maar was nieuwsgierig naar de geuren haha

14 likes

Voor de warme dagen

10 likes

hahahaha ik wilde het hier ook even komen showen :joy:
dus hierbij mijn ultieme chill outfit komende zomer (als het niet te warm is haha)

30 likes

Waar komt dit kleed vandaan? Ik zoek er ook nog een maar de meeste die ik zie zijn veel te groot.

En de tafel is ook superleuk zeg!

1 like

Dank je wel! Tafeltje hebben er vorig jaar aan het einde van het zomerseizoen gekocht. Tafeltje en 2 stoelen voor 15 euro bij de Kwantum vandaan gehaald :heart_eyes:

Deze valt qua grootte best mee. Ik denk dat ons balkon 2,5 bij 1 is en daar past hij niet helemaal op.
Het kleed zelf komt van de action! Hij was er ook nog met geel en groen & maar 5 eurooooo

Yaaas :sunglasses:

17 likes

Wordt dit de nieuwe forum trend? :face_with_monocle: Ik heb dit pak + gele sokken (na 5 uur refreshen :+1:t2:)

1 like

Ik snap de hele Zeemantrend niet en had dit totaal niet aan zien komen, maar ik like alles omdat ik blij ben voor iedereen die iets heeft kunnen bestellen :blush: Het voelt echt fijn als je helemaal klaar gaat zitten voor een webshop, en vervolgens precies kunt bestellen wat je wilt!

18 likes

Ah top! Ik hoop dat ze lang mooi blijven, bij mij wisselt het wel eens dus ik hoop dat jij een “goede” lading hebt!

1 like

19 likes

Waar is die bovenste van? Is het een jumpsuit? :heart_eyes:

Trui van Malene Birger en schoenen van Adidas

15 likes

:scream: Love it! En hij ziet er nog work appropriate uit ook.

1 like