Show je laatste aankopen #3

31

Nu is het ook wel even genoeg geweest

16 likes

Leuk!! Is dat die Lieke v. Lexmond aan had? :smile:

Superleuk outfit :heart_eyes:

Ik was gisteren in de H&M om een jurkje te ruilen maar toen stond er een hele lange rij en moest ik wel even rondkijken :woman_shrugging:t2:
Dus heb ik toen weer dit gekocht:

Deze bikini maar met high waist broekje om mn buik te verbergen

Maar deze zit net te strak en nu moet ik alweer naar de H&M om te ruilen :joy:

13 likes

Ik wilde eigenlijk meer kleur in mijn zomergarderobe, maar ja. Alles is van Next Direct en kostte 31 euro samen. :ok_hand:t5:

15 likes

Hoe is de bezorging/retour daar? Of is dit je eerste bestelling?

Toch ook maar overstag gegaan. Ben er heeel blij mee. Had hiervoor een Amazfit Bip, en ondanks dat die een ingebouwde gps heeft en een batterij die 30+ dagen meegaat, vond ik de verdere functies vrij beknopt. Wel een halve rib uit mijn lijf maargoed

11 likes

Ik heb er jaren geleden een keer besteld en toen is alles goed gegaan. De webshop is Brits dus verzending is volgens mij 4 dagen (vanaf 30 euro gratis) en retourkosten zijn 6 euro. Bezorging is overigens met DPD, en volgens mij hebben sommige mensen daar wat minder goede ervaringen mee, dus misschien handig om te weten.

1 like

@anon39978576 ga je hier of op IG je shein haul recenseren die je laatst had geplaatst? :grimacing:

Ohjaa. Het badpak is leuk heb wel de nutteloze pads eruit gehaald. De bikini top was heel raar en veel te groot sloeg nergens op. De badpak zal ooit deze zomer wel op een foto verschijnen.

Oh je hebt het al best snel binnen ook! Hmm klinkt een gokje waard. Thanks :blush:

Jaa ik had het binnen een paar dagen al binnen! Ik zou goed bij de reviews en de maattabellen kijken.

1 like

Laat die hitte maar komen :sunny:

51 likes

Heb deze set gekocht :slight_smile: niet mijn foto

13 likes

@winniethebish jij lijkt echt zoveel op Dee.

1 like

@Cookiess jaa omg ik dacht precies hetzelfde! @winniethebish

afbeelding
Een nieuw hoofdkussen, het ligt echt fantastisch :yellow_heart:

14 likes

Thanks, van pull&bear!
Haha zo grappig @charlotx en @Cookiess dat jullie me op Dee vinden lijken, ligt wel aan haar- en kledingstijl denk ik want vind mezelf qua hoofd niet op haar lijken

2 likes

Waar heb je die gekocht?

1 like

Ging eerst naar beter bed, toen naar swiss sens en auping. En toen weer terug naar beter bed! Wat dingen geprobeerd en ik vond de tempur comfort cloud het fijnst. Ik heb iets medisch waardoor ik een slangetje (drain) onder mijn hoofdhuid heb en bij veel kussens doet het dan pijn (meteen of na een tijdje) maar vind deze heel fijn! Nu twee nachten op geslapen!

1 like

Op deze foto’s vind ik echt dat je op haar lijkt haha. Maar dat is alleen maar positief bedoeld :blush:

2 likes