Er is nu extra 30% korting op de sale bij forever 21 
Enkele aankopen voor op vakantie:
Na lang zoeken toch bikini’s gevonden die passen en waar ik me niet te ongemakkelijk in voel
Bikini’s zijn allebei van Monki, veel highwaisted modellen daar en (grotendeels) gemaakt van gerecycleerd polyester
En dan ook nog deze simpele top van &other stories:
Jaaaaaa. Ik zoek dus al weken met met neus ofzo haha.
Thanks!
Edit: BESTELD!
Ben geinfluenced en heb deze vanmiddag ook gekocht! Kan ik ook weer mee met de forum jumpsuit trend
Deze net bij Zara besteld voor twee aankomende huwelijksfeesten. Ik hoop zo dat ie een beetje mooi staat! Anders wordt het denk ik een kleurrijk broekpak.
(rok)
Niet dat ik alles ga houden (denk ik) maar ik heb niet zo heel veel zomerjurkies/kleren meer haha
Ik vind ze hier bij de Levi’s store bij Alexanderplatz in de buurt ook heel behulpzaam!
Levi’s is overigens volgens mij het populairste jeansmerk voor vintage stores, dus daar zou je ze ook nog wel eens kunnen vinden voor een mooie(re) prijs, zeker in de niet zo standaard maten (ook als tip voor iedereen die verder een Levi’s zoekt, @GroenTakje @Stoofpeertje)
Handig om te weten, dank je!
Ik had de vintage stores eigenlijk al opgegeven omdat ik inderdaad een afwijkende maat heb, maar ik wil wel weer eens een poging wagen!
Bij Humana zie ik regelmatig spijkerbroeken in kleinere maten hangen. Vooral die bij Alex en natuurlijk die bij Frankfurter Tor hebben meestal een groot aanbod.
Regelmatig kleine broeken klinkt als een holy grail. Ik ga binnenkort dan maar een uitgebreide vintage tour doen! Ik kijk er al naar uit. Zou top zijn als ik weer een paar goeie spijkerbroeken zou kunnen vinden, want het is hard nodig 

Vakantie naar Cyprus geboekt voor september 
En nu is het geld op.
Het was niet de bedoeling, maar ik heb me toch een beetje laten gaan bij Gymshark
De trui is alleen niet voor mezelf, maar voor mijn moeder. Ik wil nu eigenlijk nog meer kopen, maar heb verder niets nodig. De site maar wijselijk afgesloten en nu niet meer naar kijken 
Deze playsuit via eBay, ik hoop dat hij past! Twijfelde tussen twee maten maar ben toch voor de grotere gegaan. Hij is trouwens van Topshop
Pasjeshouder, een rok, twee cropped shirts, blazer in zwart en wit. Afgezien van de pasjeshouder allemaal van de Stradivarius.
Ik doe met je mee en ga me er ook aan wagen. Heb jaren geleden zo’n apparaat gehad en dat was echt een drama maar als het goed is zijn ze flink verbeterd. We gaan t zien 
Oksels epileren is de eerste keer zo pijnlijk! Ik had ook echt puntjes met bloed. Maar epileer nu al jaren en doe t nu ff snel. Hoogstens een minuut per oksel. Niet eens gok ik. De pijn is bij de tweede keer al een stuk beter te doen. Met epileren ben ik van die grijze waas af die ik altijd had met scheren. Mijn oksels werden gewoon nooit glad. Het enige nadeel aan epileren: ik vergeet altijd te scrubben dus krijg wel ingegroeide haartjes.
Terrarium van de Hema!
Potten en opbergdoos van Sostrene Grenes
Opbergding voor al die macrame zooi, zit nu ff aan een stokje aan een stopcontact haha nog even een goeie plek voor vinden. Ook Sostene Grenes.
Rek, wederom voor knutsel crap.
Basic shirtje.
Basic broekie, ik ben een basic bitch.
Plus een blauwe maxi jurk en een zeegroen jurkje met bloemenprint die ik niet kan vinden op de website van H&M. Bij de kassa kwam ik er achter dat hij van de Mama afdeling is hahahaha vond hem al zo lekker luchtig en hij hing aan een random rek. Toch gekocht want zo mooi.
Heb je dat terrarium zelf gemaakt? Of zo gekocht.