Show je laatste aankopen #3

Ah wat jammer dat je broeken zo snel te groot werden… dat is echt zonde van je geld! Ik zal dan sowieso rekening houden met eventuele rare maten. Ik woon niet in de buurt van Utrecht maar ik zal langsgaan mocht ik eens gaan winkelen daar.

Op Zalando zie ik trouwens dat een paar 501 modellen korting hebben!

Nieuw kussen voor op de bank. Niet goed te zien, maar is donkergroen fluweel (velvet).

68 likes

Eindelijke deze LS bikinitop mijn maat kunnen scoren. :tada: Mocht iemand nog wezenwaar ik het broekje kan vinden (denk een M/L nodig te hebben), let me know!

Lazamani. Ik had ze al in een dierenprint, maar deze kunnen overal bij.

6 likes

Mooi! Waar is ie van?

Mooi! Ik heb wel enorm de neiging m om te draaien zodat de bijtjes omhoog vliegen haha

2 likes

Haha, nu staat hij ook andersom (prijsje zat er nog aan bij de vorige foto dus even gedraaid haha).

@Jeccat merk is design Claudi, gekocht bij Bijenkorf (tot en met vandaag 20% korting). Ze hadden ook een mooie kleur oranje en een heel lichtroze.

2 likes

Er is nu extra 30% korting op de sale bij forever 21 :blush:

6 likes

Deze?
https://www.orangebag.nl/nl/vrouwen/love-stories/badkleding/bikini's/580302/

Enkele aankopen voor op vakantie:
Na lang zoeken toch bikini’s gevonden die passen en waar ik me niet te ongemakkelijk in voel

Bikini’s zijn allebei van Monki, veel highwaisted modellen daar en (grotendeels) gemaakt van gerecycleerd polyester

En dan ook nog deze simpele top van &other stories:

10 likes

Jaaaaaa. Ik zoek dus al weken met met neus ofzo haha. :joy: Thanks!

Edit: BESTELD!

3 likes

Ben geinfluenced en heb deze vanmiddag ook gekocht! Kan ik ook weer mee met de forum jumpsuit trend

1 like

Deze net bij Zara besteld voor twee aankomende huwelijksfeesten. Ik hoop zo dat ie een beetje mooi staat! Anders wordt het denk ik een kleurrijk broekpak.

7 likes

Op zoek naar een leuke broek, dus hoop dat er eentje past

11 likes

(rok)

Niet dat ik alles ga houden (denk ik) maar ik heb niet zo heel veel zomerjurkies/kleren meer haha

11 likes

Ik vind ze hier bij de Levi’s store bij Alexanderplatz in de buurt ook heel behulpzaam!

Levi’s is overigens volgens mij het populairste jeansmerk voor vintage stores, dus daar zou je ze ook nog wel eens kunnen vinden voor een mooie(re) prijs, zeker in de niet zo standaard maten (ook als tip voor iedereen die verder een Levi’s zoekt, @GroenTakje @Stoofpeertje)

2 likes

Handig om te weten, dank je! :smiley: Ik had de vintage stores eigenlijk al opgegeven omdat ik inderdaad een afwijkende maat heb, maar ik wil wel weer eens een poging wagen!

1 like

Bij Humana zie ik regelmatig spijkerbroeken in kleinere maten hangen. Vooral die bij Alex en natuurlijk die bij Frankfurter Tor hebben meestal een groot aanbod.

1 like

Regelmatig kleine broeken klinkt als een holy grail. Ik ga binnenkort dan maar een uitgebreide vintage tour doen! Ik kijk er al naar uit. Zou top zijn als ik weer een paar goeie spijkerbroeken zou kunnen vinden, want het is hard nodig :sweat_smile:

2 likes

image

Vakantie naar Cyprus geboekt voor september :grin:
En nu is het geld op.

45 likes

Het was niet de bedoeling, maar ik heb me toch een beetje laten gaan bij Gymshark

14

De trui is alleen niet voor mezelf, maar voor mijn moeder. Ik wil nu eigenlijk nog meer kopen, maar heb verder niets nodig. De site maar wijselijk afgesloten en nu niet meer naar kijken :grin:

5 likes