Show je laatste aankopen #3

Deze playsuit via eBay, ik hoop dat hij past! Twijfelde tussen twee maten maar ben toch voor de grotere gegaan. Hij is trouwens van Topshop

9 likes

Pasjeshouder, een rok, twee cropped shirts, blazer in zwart en wit. Afgezien van de pasjeshouder allemaal van de Stradivarius.

23 likes

Ik doe met je mee en ga me er ook aan wagen. Heb jaren geleden zo’n apparaat gehad en dat was echt een drama maar als het goed is zijn ze flink verbeterd. We gaan t zien :sweat_smile:

Oksels epileren is de eerste keer zo pijnlijk! Ik had ook echt puntjes met bloed. Maar epileer nu al jaren en doe t nu ff snel. Hoogstens een minuut per oksel. Niet eens gok ik. De pijn is bij de tweede keer al een stuk beter te doen. Met epileren ben ik van die grijze waas af die ik altijd had met scheren. Mijn oksels werden gewoon nooit glad. Het enige nadeel aan epileren: ik vergeet altijd te scrubben dus krijg wel ingegroeide haartjes.

1 like

Terrarium van de Hema!

Potten en opbergdoos van Sostrene Grenes

Opbergding voor al die macrame zooi, zit nu ff aan een stokje aan een stopcontact haha nog even een goeie plek voor vinden. Ook Sostene Grenes.

Rek, wederom voor knutsel crap.

Basic shirtje.

Basic broekie, ik ben een basic bitch.

Plus een blauwe maxi jurk en een zeegroen jurkje met bloemenprint die ik niet kan vinden op de website van H&M. Bij de kassa kwam ik er achter dat hij van de Mama afdeling is hahahaha vond hem al zo lekker luchtig en hij hing aan een random rek. Toch gekocht want zo mooi.

8 likes

Heb je dat terrarium zelf gemaakt? Of zo gekocht.

Allemaal leuk!!

@Berlijn Ik wil ook een vintage tour doen!! Vooral na deze verhalen want precies hetzelfde probleem haha. Laat je me de uitslag weten?

2 likes

Als ik dat geld ervoor had had ik het ook gedaan. Ik werd echt enorm hebberig ervan :joy: Ik had ook gewoon echt stress. Ik moest tot 15u werken en alles liep uit. Maar die camo set is echt heel mooi. Twijfelde nog om die ook te kopen, maar kon het niet verantwoorden voor mezelf. Ik heb eigenlijk al genoeg lange leggings, ik moest mezelf stoppen

@Knofje Oohh ja oksels lijken me wel echt de hel haha, weet niet of ik dat gaat durven. Zelfde met bikinilijn haha. Nouja we gaan t zien he. Dat scrubben moet ik dan ook wel echt doen, want ik heb ook vrij snel ingegroeide haren vrees ik

Zo gekocht! Ze hadden ook een hele grote en nog wat kleinere.

1 like

Er zitten allerlei korreltjes tussen de aarde, ben benieuwd of hij het zo overleeft.

Aah leuk! :smile: Ik zal verslag doen hier en lees/zie ook graag jouw vangst!

fout dat ben ik al

5 likes

Voor de vakansie

27 likes

T-shirts

Jumpsuit

Broekje.

Alles via Asos!

11 likes

7 likes

Waar is dat gele jurkje van? :heart_eyes:

Excuseer!

1 like

van h&m!

1 like

Ik zou wel een review willen horen, ik verwacht er ook een te willen kopen…

@knofje hoe bevalt het jou?

Edit: Eerst even doorlezen, Hagel…

2 likes