Show je laatste aankopen #3

Die t-shirts :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Burkely desert daisy

In het echt vind ik hem mooier :slight_smile:

11 likes

Omdat ik heel graag lekker bruin wil zijn maar een hekel heb aan zonnen en daar veel te ongeduldig voor ben.

9 likes

13 likes

Tickets voor
image
en
image

Lekker de nerd uithangen in de herfstvakantie :ok_woman:t2:

22 likes

Dat gele jurkje is fantastisch! Waar is ie van?

En een 1 TB externe harde schijf en een 32 gig USB stick

Oh en 6 boeken, misschien post ik die later nog

Welke schoenen zal ik houden voor de zomer? Beide besteld.

• Helemaal blauw
  • Wit met blauw

0 stemmers

4 likes

Superlate reactie maar wauw dat is nog eens een mooie deal. Sowieso vind ik dat Kwantum superleuke spulletjes heeft.

Voor het kleed ga ik deze week langs Action. Thanks!

Van de New Yorker!

2 likes

image

Mโ€™n favoriete mascara bij Ici Paris met 40% korting!

1 like

Nou ik heb alles binnen. Helaas heeft de broek wel een gekke pasvorm en valt die klein uit. Maaar het past gelukkig allemaal :blush:!

9 likes

Ik heb deze laatst gekocht, maar ik kan er gewoon echt niet mee overweg? Echt een super klonter borsteltje.

Oh stom! Ik krijg er juist hele mooie wimpers van.

Iets te laat meegekregen dat er sale was, maar mโ€™n allereerste Gymshark leggings komen eraan!

2 likes

Serieus? Wat kutโ€ฆ was trouwens vanmiddag maar kort thuis dus snel de broek en trui gepast. Ben morgenavond als het goed is weer thuis en kan dan wel even kijken om de sokken op te sturen!
@anon39978576 jij al iets binnen?

Jaa ik hdb hem vandaag binnen gekregen. De broek zit niet haha. Maar het shirt wel!

Aah jammer! De broek heeft echt een gekke pasvorm en weinig stretch :scream:. Maar fijn dat het shirt prima is!

2 likes

Jaa ik had hem wat baggyer verwacht maar het is net een legging haha.

1 like

Jaa ik ook! Zonde haha

1 like

Ik zie net dat ik ook net pas de verzendmail binnen heb haha :joy:! Maar fijn dat je jouw bestelling ook nu nog krijgt :smile:!
Jaaa de grootste, hoopte dat de xl goed zou zitten en de xxl baggy. Maar de xxl zit nu gewoon skinny :joy:. Maar ik hou hem wel!

Ik stuur je morgen idd even een berichtje :slight_smile:

2 likes