Show je laatste aankopen #3

Ik heb hem nog niet binnen! Stof is wel wat minder, polyester (en elastaan), maar ik wil hem toch even proberen.

Deze broek van scotch & soda

16 likes

Dankjewel!! Goeie smaak! :sunglasses:

Ik heb die blauwe jumpsuit ook besteld paar weken terug, bij mij trok hij erg bij het kruis dus heb hem retour gedaan

Een boek over gouden lichaamsversieringen (daterend van de 4e tot de 20e eeuw) van de bevolking van de Indische archipel. Met historische foto’s, illustraties en allerlei informatie over de historie, cultuur, kunst en mythologie van die regio :heart_eyes:
afbeelding

17 likes

Pfff ik hoop echt dat hij goed zit, ik wil hem dragen bij twee feestjes (geregistreerd partnerschap) en ik heb niet veel tijd meer om iets te vinden. Heb al meerdere dingen moeten retourneren. :sweat_smile: Hoe lang ben je en welke maat had je besteld?

Pfff van de 3 jurkjes die ik gekocht heb houden 2 m’n tetten niet binnenboord en ik kan m’n veiligheidsspeldjes niet vinden! Wilde er morgen eentje aan.

Ik had een maat 38 en maat 40 besteld. Ik ben 1.68.
Nu is mijn boven lichaam volgens mij wel iets langer in verhouding met mijn onderlichaam, maar hij zat bij mijn kruis gwn heel gek en trok daar. Ik had hem ook bedacht om aan te trekken naar een bruiloft, maar helaas niet :frowning: daarna wel een hele leuke andere outfit gevonden (met een jurkje die ik al had)

Ik ben even lang als jij, ik laat het nog wel even weten haha!

Dit weekend eerste festival van het jaar, dat moet gevierd worden met een nieuwe outfit!

Bij de WE gescoord in de sale.

15 likes

Paar weken terug deze jumpsuit van Monki in het roestrood gekocht en hij bevalt goed, dus ik wil er nog een. Even kijken hoe deze kleur in het echt is.

En ik zag iemand lopen met (ik denk) deze blazer, dus ik hoop dat dit hem is en hij in het echt heel leuk is.

9 likes

Tweede jurk ook besteld, hopelijk past ie !

1 like

13 likes

Ik denk M! Ik heb 36 en bestel altijd S

2 likes

Wil je in het Beautytopic laten weten wat je er van vindt? Ik vind hem zooooo mooi, maar twijfel.

Ja tuurlijk!

Ik wilde nog even wachten met kopen, maar hij is maar €38,25 op Beauty Bay dus toen kon ik 't niet laten.

Ik wil die informatie niet :hot_face: hahahaha.

7 likes

Mac Mehr

Fenty Uncuffed

Josh V Jacey. Overpriced maar moest hem toch hebben.

13 likes

Ahhh het is zo leuk om jouw passie hiervoor te zien😁

1 like