Nou dit lijkt dus niet zo’n bijzonder jurkje op de foto, maar hij is echt top!
Ik heb een buikje en als ik dan een bodycon jurkje aan heb, lijkt het soms net alsof ik hoogzwanger ben. Maar hierin echt niet!!! Hij zit mega mooi strak en heb er een hele goeie kont in al zeg ik het zelf. Zou hem iedereen aanraden. Hij is er ook in een hele mooie oranje kleur alleen daarin leek ik op een boeddhistische monnik
Ja halloooo waar is dat magische jurkje van dan
Hahaha oh sorry shit wat een anti climax dat ik dat er niet bij zet, maar van H&M!!
Ohja en ik neig altijd meer naar een maat M, dan een S. Maar hier zit een S heel goed
Klinkt top! Je hebt me geïnfluenced. Ik neem beide kleuren
Ik neem aan dat het boeddhistische-monnik-effect bij mij mee zal vallen omdat ik een licht type ben en nooit bruin word
Ik denk het wel. Vaak pas ik maat M namelijk al niet omdat mn borsten er dan uitvallen, maar de bandjes zijn verstelbaar en ik pas dus een S hiervan. Mn borsten zijn ook veel minder ‘opvallend’ dan normaal in dit jurkje
Ik heb vannacht een order geplaatst bij H&M, uitgecheckt als niet geregistreerde klant. Het geld is wel van mijn paypalrekening maar heb nog steeds geen bestelbevestiging gehad… heeft iemand hier ervaring mee?
Die oranje heb ik!
Prachtige jurk ja! Echt een aanrader.
Denk het wel, maar daar denk ik nog niet aan. Het is wel een herfstkleurtje. Dus met zwart, wit, blauw, groen, beige zal wel kunnen.
Heb je hier een linkje van misschien?
Ik heb wel een tijdje geleden gehad dat ik pas 24 uur later een bevestiging kreeg. Heb je wel een ordernummer? Anders zou ik even contact opnemen met de klantenservice, die zijn over het algemeen wel behulpzaam met zulke dingen.
Nee, helaas… niet slim van me om niet in te loggen voor af te rekenen ook, wist m’n wachtwoord niet meer en wou gaan slapen.
Hm. Miscchien kunnen ze het voor je terug zoeken als je de gegevens van paypal hebben en het tijdstip + bedrag?
Ja, ik heb weleens betaald en kreeg geen bevestiging en ordernummer. De volgende dag pas.
Mehhh uitverkocht
Toch bedankt!
Op de website zelf! 30%
Samenvatting
De code is: oursecret
Ik zou mijn neppe pioenrozen nog showen als ik ze binnen had gekregen (Aliexpress).
Ik heb de perzikkleurige een beetje weggemoffeld, want die vind ik te oranje. De rest echt prima!
Je hebt ze ook in het water gezet, gaan ze dan niet stuk?