Show je laatste aankopen #3

Tamaris, via Zalando. Zitten heerlijk, heel zacht voetbed.

Laat ik je morgen weten! Dan komen ze binnen :slight_smile:

1 like

Oh die korte zwarte shirtjes zijn leuk! Ga ook eens kijken daar😁

1 like

Ah jammer ze zijn al uitverkocht in mijn maat

Twee keer een heel weekend geweest dus nu gaan we één dag. Helaas niet de zaterdag, maar vrijdag is ook een prima line-up :heart_eyes:.

7 likes

Waar komen deze jurkjes vandaan? :slightly_smiling_face:


T-shirt


T-shirt

15 likes

Even in de gaten houden, Zalando vult vaak genoeg aan. Welke maat heb je nodig? Ik heb net vandaag maat 40 teruggestuurd.

https://thestorewoerden.nl/

1 like

Deze tak

12 likes

Wat een leuke kleding hebbem ze daar zeg!

1 like

Ik heb 39 nodig. Hoop dat ze nog in stock komen want zie ze op andere webwinkels ook niet meer in het bruin. Ik wil ze nu echt hebben Haha

Ja dat jasje is zo leuk!
Er is ook nog een bijpassende rok mocht je dat toevallig nog niet gezien hebben ook heel leuk!



Ik heb maar weer eens een streepjesshirt aangeschaft

12 likes

Is dit die van &otherstories? Daar heb ik vorig jaar dik een half jaar om gezocht. :’)

Ja! Hij staat soms nog op de website bij de sale! Was ook een keer net te laat geweest (en de bestelling lukte een keer niet) maar zag hem weer terugkomen ineens dus snel maar een bestelling geplaatst :sweat_smile:
Of heb je hem inmiddels al gevonden?

22 likes

Nee, nog niet haha. :joy: Heb ondertussen wel de roze met rode aangeschaft haha.

1 like

Ah die heb ik ook! Haha
Nog een tip voor de t-shirts (korte mouw), de h&m heeft twee soortgelijke én een stukje goedkoper (blauw met rode kraag(?) en beige met roze kraag)
Linkje
Oh en ik zag laatst blauw met een groene bies bij de Hema!
Edit: Deze dus

1 like

Heb je deze nieuw gekocht? Deze zoek ik al zo lang.

Ja, dit is een nieuwe (2x)! Via Fonq.

1 like