Show je laatste aankopen #3

Kreeg net een mailtje van zalando dat ze mijn maat weer hadden, dus snel besteld Haha

1 like

(oke… laatste heb ik cadeau gekregen van vriendinnen)

anna-nina allemaal

22 likes

afbeelding

Bijna klaar voor vakantie :smile::smile:

13 likes

17

29

Allebei van de Zalando Lounge. Ik ben benieuwd of Madewell haar naam waarmaakt. :stuck_out_tongue:

4 likes

Mijn display doosje, hier ga ik mijn edelstenen in bewaren. Ze liggen nu los op de kast en vind het wel wat netter als ze hierin zitten en dat ding zelf is super nice.

Lekker voor de volle mep want ik was te ongeduldig om te wachten tot de Kruidvat mijn maat weer had. Verder heb ik alleen handboeien gekocht. :woman_shrugging:

23 likes

Ik hoop het sporten weer op te pakken, dus even bij de H&M gehaald:

En nog een simpele sportbh. Eerder had ik altijd van die dikke joggingbroeken aan, dus denk dat dit al aardig fijner is haha. Was weinig aanbod helaas, dus eerst dit maar proberen.

Tips voor fijne sportleggings/kleding altijd welkom.

3 likes

11 likes

De rok.

16 likes

Supermooi kastje! Zou het leuk vinden om een foto van het resultaat te zien met je edelstenen erin😁

Mooi! Waar is je display kastje van?

MISschien scheelt het iets, maar voorraad van die vans wordt sws niet aangevuld las ik op hun Facebook als reactie op iemand!

1 like

@calathea @Sparood Het is van Riviera Maison, heb ‘m besteld via de Bijenkorf! En hier is een foto, heb ‘m net binnen.

66 likes

Een maat groter zit perfect! Ik vind alleen de zwarte versie niet zo leuk bij me staan :frowning: Ze gaan dus terug en ik ga de cognac gewoon bestellen, die vond ik mooier bij mezelf staan.

1 like

Leuk! Waar komt de tweede rok vandaan?

Ja, zeker wel breder. Nog steeds vrij smal hoor, maar het past wel goed en ze zitten heel lekker. Je kunt het altijd proberen natuurlijk. Ik bestel ze via weh.kamp, kun je super makkelijk bestellen/retourneren en ze hebben best wat maten weer beschikbaar.

1 like

Graag gedaan!! :kissing_smiling_eyes:

Ohh top! Ik heb nu nog n maat 41 besteld. Hoop dat die beter zitten!

2 likes

Zara

Bershka

Bershka

Picknickkleed van HEMA

Riem van HEMA

Yoghurtbeker voor on-the-go van HEMA

14 likes

Wat een leuke items allemaal! :heart_eyes: Vraagje: hoe valt die Zara jas?

1 like

Thanks! Die jas valt letterlijk als gegoten! :heart_eyes: Ik heb een XS gehaald en ben ongeveer 1.69. Het probleem wat ik vaak bij dit soort manteljasjes heb is dat ze net te lang zijn. Meestal vallen ze dan ook aan de wijde kant, dus dan verdwijn ik echt in de jas als het ware. Deze zit in mijn taille echt super mooi (ook met het schuifje dicht) en de lengte is gewoon precies goed!

1 like