Show je laatste aankopen #3

Heel tof!

1 like

Oh yeah!

17 likes

Ik wil mezelf een van deze prachtige vintage kaftans cadeau doen. Maar kan echt echt niet kiezen. Welke vinden jullie het mooist?

• 1
  • 2

0 stemmers

1

2

2 likes

Ligt een beetje aan welke kleuren je goed staan denk ik? De bovenste is redelijk koel en de onderste heel warm.

1 like

Oh allebei prachtig! Ik heb de tweede gekozen omdat die me nog net iets makkelijker te combineren valt (maar dat ligt misschien ook aan mijn smaak want ik zou dit echt over 80% van m’n klerenkast kunnen gooien)

2 likes

Ja ik dacht eerst idd ook de 2e, omdat die me makkelijker te combineren lijkt. Maar ergens vind ik die ook weer minder speciaal ofzo mmm.

@pabbles ik vind dat altijd zo lastig in te schatten, wat qua kleur beter staat haha. Ik ben vrij bleek, blond haar en blauwe ogen. Welke denk jij dat daar beter bij staat?

Ja hij is inderdaad wat minder flashy, maar ik ben gewoon fan van dingen die ik 5 van de 7 dagen aan kan trekken haha

Wauw, allebei prachtig! Ik zou zelf voor de tweede gaan omdat roze me niet staat en ik graag warme kleuren draag, maar dat is voor een ander lastig inschatten natuurlijk. Ik zou denk ik uitgaan van wat het beste bij je garderobe past?

Haha ja zou ze het liefst allebei nemen inderdaad, zo mooi :heart:, maar dat gaat een beetje te ver. Thanks voor je advies, ook @Heinz. Ik ga er nog een dagje over nadenken en dan vanavond beslissen. :grin:

1 like

Ik vind de tweede heel classy en de eerste meer kitch (hoewel ook heel leuk). Dus twee!

3 likes

Je kan kijken naar je aders. Zijn ze blauw of groen? Heb je meer warme kleuren in je kast (geel, oranje, roest, bruin etc.) of meer koel (wit, blauw, groen, etc.). Wat voor lipstick kleuren staan je beter? Warme of koele? Zilver of goud? Het is heel lastig idd :/.

https://styleconsulting.nl/blog/wat-is-het-verschil-tussen-warme-en-koele-kleuren/ hier staan veel voorbeelden

1 like

Ik vind dat zo lastig te bepalen. Dat felle geel eigenlijk staat me echt lelijk. Maar donkeroranje/roestbruin staat me weer heel mooi. Ik zie het zelf ook niet zo goed eigenlijk. Maar goed, ik ben qua kleding etc. zo heel slecht :see_no_evil:

Allebei prachtig, maar ik heb op 1 gestemd.

Ik ben benieuwd hoe je dit zou dragen! Welke situatie, hoe gecombineerd? Ik vind dit soort dingen heel mooi, maar kies er toch altijd voor om iets “veiligs” te dragen.

Mmm ja ik hou er altijd wel van wat specialere dingen te dragen. Denk dat ik dit bv op een mooie jeans zou dragen met een simpele top, bv helemaal zwart en dan dit. Of over een simpel jurkje in de zomer als je jasje. Weet niet denk dat 't eigenlijk bij heel simpelere outfits cool kan staan haha.

4 likes

Waar heb je ze eigenlijk gevonden?

Werd net verliefd op deze jurk en had nog best een volle rekening dusss… come to mama :smiley:

35 likes

Klinkt mooi zo! Ben benieuwd welke het gaat worden :blush:

Kan nog steeds niet kiezen haha. Neig nu naar 2, maar vind 1 ook nog steeds heel mooi. Luxe probleem!

@Heinz ze zijn gemaakt van vintage saris door het merk Hamaji the Nomad!

1 like

Megarib uit mijn lijf, maar na 1.5 jaar besloten om mijn bejaarde laptop eens te vervangen. :smiley: Hij is veel mooier dan op de foto. Verder nog pyjama’s, een borstel en armbanden van de Primark en haken om je tas te beveiligen van de Flying Tiger (maar geen foto’s van). Nu nog kijken of ik een nieuwe hoes koop of mijn huidige blijf gebruiken (Zelfde formaat)

33 likes

Weet iemand wanneer die H&M x lovestories lijn online komt? Ik dacht vandaag