Ja tog
waaaauw mooi zeg! goede motivatie voor die scriptie toch? (misschien moet ik dat ook maar doen… hahaha)
Leuk! Waar heb je 'm besteld?
Bij bever!
Ik ga morgen in m’n werkpauze bij wijze van motivatie voor €275 parfum shoppen (heb cadeaubonnen opgespaard)
Wat zal ik doen?
- Kleine flesjes verschillende EDP
- Meer kleine flesjes verschillende EDT
- Hoogstens 3 grotere flessen EDP
0 stemmers
Bij mij is m’n tweede pakketje van gymshark gister binnengekomen. Ik had iets te veel gekocht, dit houd ik:
(Ja nog steeds veel maar geen shame in m’n gym game)
Het is vast al 100x gevraagd, maar hoe valt Gymshark? Is het verstandig een maat groter te kopen?
Ligt aan de collectie! Ik heb alles in mijn eigen maat, maar sommige collecties (bv de normale flex) hebben wat meer stretch, dus als je tussen twee maten inzit zou ik de kleinere pakken. De energie seamless valt dan weer wat kleiner uit. Misschien dat je op YouTube hauls oid kan kijken?
Wat is EDT?
Eau de Toilette
Nou ik wilde deze dus in het roest kopen en heb hem nu in een m, maar die is helaas veel te groot. En via de site kan ik hem niet meer bestellen want daar is hij uitverkocht
Ik hoop het, denk aan mij jongens haha
Ik zit normaal tussen een S en M in! Dus het is voor m’n gevoel ook een beetje Russisch roulette.
2 paar van elk
Oh dan denk ik dat je geluk hebt!
Ik koop geen nieuwe kleren meer en wou dat eigenlijk ook voor schoenen aanhouden, maar ik had helemaal geen open schoenen waar ik goed wat langer op kan lopen. Heb wel nog naar tweedehands sandalen gezocht, maar niks gevonden en zat toch ook een beetje met het idee dat andere mensen ze met blote voeten hebben gedragen waar ik niet heel enthousiast van werd. Deze zitten echt heerlijk en sluiten door de twee verstelbare bandjes supergoed aan (alle andere dr. Martens sandalen zaten te los bij m’n hiel), en verwacht er jaren mee te kunnen doen dus ben toch gezwicht.
Ik zou voor één of twee nicheparfums gaan maar dat is omdat ik meestal niet zo gek ben van de testpanel parfums.
Stiekem wil ik nog steeds Fucking Fabulous van Tom Ford (niet echt niche meer, maar wel vrij makkelijk te verkrijgen).