Show je laatste aankopen #3

Thanks! Vind ik leuk. Toen ik klein was droeg ik ze graag, mijn lievelingsbroeken zagen er zo uit. Eens kijken of ik het nog steeds wat vind. :blush:

1 like

Shirt van Takko

11 likes

Ik snap je twijfels, maar ik denk dat ze uiteindelijk super makkelijk te combineren zijn. Ik vind ze echt heel leuk!! Heb je ze besteld of in een winkel gekocht? Vraag me af hoe ze vallen, qua breedte en wreef met name

1 like

:smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Voor de eventuele regen op Graspop:

59 likes

@suus bedankt!! Hierbij gezien :wink: ik ga eens googlen, ook qua materiaal enzo, maar vind ze leuk staan! Net even wat meer gekleed dan gewone slippers

1 like

Ga je geen spijt van krijgen! Ik heb iets soort gelijks en draag ze echt veel.

1 like

Ik vind ze zo wel leuk, maar ik heb het idee dat je tenen nog iets verder naar voren horen? (Heb dat probleem zelf ook altijd dat ik net een iets te brede voorvoet of te hoge wreef heb voor zoiets)

1 like

Waar komt deze vandaan? :star_struck:

1 like

Als ik via de link zoek kom ik bij ASOS en is Monki het merk. Maar overal waar ik zoek is hij uitverkocht :frowning:

Poncho op asos website, maar ik kan hem niet vinden op de Nl’se site.

Monki website, maar ook uitverkocht. :frowning:

1 like

Wat @FrozenFlame zegt idd! Ik heb via de app van Asos meldingen aangezet en instant gekocht net. Was toen ook direct weer uitverkocht.

1 like

Oké, houdt jullie vast want er komt heel veel aan. Heb vanaf 1 juli een nieuwe kantoorbaan en aangezien ik nu 5 dagen per week in sportkleding werk en een groot gedeelte van m’n oude kleding weg heb moeten doen omdat alles te groot was, moest ik wel. (supervervelend natuurlijk)
Ik hoef er gelukkig niet super chique uit te zien.

Zara:

Bershka:

H&M:

(blouse)

Oh en nog 2 spijkerbroeken van Zara, een blauwe en een zwarte. Kan ze niet meer vinden op de site.

18 likes

Nieuwe lievelingsjeans, Levi’s Mile High skinny

13 likes

Ah die geeft echt mooi licht! Ben daar heel blij mee

1 like

Hij is vandaag binnengekomen en zit heel mooi, dus ben er heel blij mee.

1 like

Wat leuk allemaal! Goede smaak heb je

1 like

Ahh, dankjewel!

Deze heb ik ook en heb er al veel complimenten over gekregen! Ik vind hem erg lekker zitten.

2 likes

Deze broeken zijn zo fijn! Echt mijn holy grail skinnies!

2 likes

Hahaha ik ook :’) donderdag nog opnieuw gekeken nav aankoop tickets en weer gehuild :joy::cry: