Hoe hoog is deze ongeveer bij je hals? Zit hij erg tegen je nek of met wat ruimte?
Heel herkenbaar! Daar heb ik ook aldoor last van, super irritant! Ik vind ze zo mooi maar daarom koop ik ze toch maar niet weer.
Hij is wel vrij hoog, Ik zou zeggen dat die komt tot die holte tussen je nek en je borstbeen, als dit begrijpelijk is Zoals een standaard hoge sluiting mannenshirt.
Ja ik snap het, Dankje!
Haha lol, next level high rise
Ik ben even helemaal los gegaan met schoenen vandaag.
nav de forum timberland trend, maar uiteindelijk toch voor een ander model gegaan
Deze was net geretourneerd in mijn maat en ik toevallig in de zeeman.
Geinfluenced door het forum, zo benieuwd!
Eindelijk de cadeaubons van bij m’n werkgever opgemaakt haha:
Chanel foundation
YSL getinte balsem (decadent, I know)
Aura Dew van Shiseido, in het echt minder zilver. Is een multifunctionele glitter.
En ook nog deze jeans van H&M voor maar €13 in de sale. Met dank aan @Lula om te helpen de knoop door te hakken haha.
Jurkje van de C&A:
En deze trui (niet van de C&A):
En ik heb nog zo’n fietsbroekje gekocht voor onder mijn jurkjes zodat ik mij wat zelfverzekerder voel op de fiets in de zomer haha.
Beauty:
&other stories perfume oil in punk bouquet (looooove de geur)
gratis lippenstift gekregen bij Bobbi Brown (Crushed Lip Colour in de kleur lilac)
Zoeva Naturally yours eyeshadow palette
NYX California Beamin’ bronzer

Zalando:
Adidas Falcon in wit
Adidas Falcon in peachy kleuren
Welke bijhouden?
- De witte
- De peachy
0 stemmers
PEACHYYYYYYY
Denk dat veel mensen ze truttig of kinderachtig vinden maar ik vond ze zo vrolijk. Normaal neem ik altijd zwart of bruin.
Leuk juist! En overal mee te combineren.
Ik heb wit gestemd omdat ik de peachy zelf ook had besteld maar de neus te beige/licht vond. Maar nu ik ze op de foto zie wil ik ze bijna weer bestellen
Hoe fix je die gratis lipstick?
Oh jij hebt het tuniek kunnen bemachtigen. Jaloers! Die pyjama heb ik ook, maar die is echt achterlijk wijd en groot.
De badpakken en bikinitops zijn geweldig.