Citees heet die winkel, heb het in Amsterdam gekocht.
Deze zitten zoooo lekker!
Via de insta story van Bobbi had ik gezien dat je op 15 juni in één van de 3 Bobbi Brown winkels (wel in BE) een gratis lipstick kon afhalen! Ik had echt een stormloop verwacht maar was er om 10:37 en kon nog zonder probleem een kleur uitkiezen (je kon ook ineens een gratis how to service boeken, wat ik ook heb gedaan )
Ook paar items gekocht van Love stories x h&m, deze print vind ik zo leuk! Ik heb de bikini gekocht en bijpassend strand tuniek.
Nice! Iemand nog een idee of dit ergens in de winkel nog verkrijgbaar is?
Nee helaas niet precies, wilde de pyjama ook bemachtigen, maar was net te laat. H&m gaf op Instagram aan dat de collectie alleen in de grote winkels te koop was maar niet precies welke…
Hoe valt deze collectie? Ik twijfel nog steeds bij het bestellen. En qua kwaliteit en materiaal?
Ik vind de maten goed vallen, echt h&m maten want want ik vind Love Stories altijd erg klein vallen. De stof voelt erg dik en goed aan, dus ben benieuwd hoe lang die meegaat. Strandtuniek vond ik wel iets te groot maar omdat ik lang ben verwachtte ik met een maat kleiner dat die tekort zou zijn.
In Den Bosch hing/lag van alles nog best wel wat vandaag. De bikinitopjes wel alleen nog in de grootste maten. (Heb niet naar alles gekeken)
Welke is dit? Ik zoek ook een steelstofzuiger!
De Dyson V10 Absolute! 500 euro
Maarrr we hebben hem net uitgeprobeerd en ik ben om! Had altijd moeite om onze hoogpolige vloerkleed schoon te krijgen, maar deze kreeg het echt goed schoon. Zo satisfying om al die troep eruit te zien komen haha