Nee hoor, dat zou inderdaad in de lijn (huhu) der verwachting liggen.
Wat is je Etsy shop. Anders moet ik lochornen
Kan dit forum niet in het donkerblauw anders? Ik ben siked.
Krijg ineens geld terug van mân servicekosten en ze waren in de sale. En ik verveelde me tijdens college.
Opberg mandjes van Action voor in mn kledingkast, favo snoep, zonnebril, Stampertje pyjama (Ik heb echt een Stampertje obsessie, dat beest is zo cute)
Een lila short (vind ik leuk voor festival) en een vrolijk soort tie-dye effect shirt voor vriend
Inderdaad heel leuk! Moet er toch maar vaker kijken!
Wat houdt je tegen om hem nu te gebruiken? Hij zal vast niet vergaan van nu gebruiken toch?
Klopt, maar ik ben zo onhandig en ben bang dat ik hem per ongeluk omver schop oid
Voor hetzelfde geld schop je hem om op de eerste dag dat je hem âmagâ gebruiken. Kun je beter nu beginnen zodat je er nog plezier van hebt.
Is de eerste een jas of een blouse?
True, true. Ff kijken of ik dat aandurf hahaha
Ik heb perongeluk weer 3 plantjes besteld⊠ik zag dat ze bij Casa Botanica een van mijn wishlist planten hadden dus kon het niet laten!
Philodendron Scandens Brasil
Ik ben eigenlijk niet een hele erge fan van philodendrons omdat je die oooveral ziet, maar toch wel echt leuk die gele kleur tussen al dat groen.
Ceropegia linearis. Zelfde familie als het bekende lantaarnplantje en die doet het bij mij zo goed, dat ik deze ook wilde. En was cheapy.
En deze jaa Hildewintera Colademononis. Deze is nog jong, maar wordt zooo leuk als hij groter is, namelijk zo:

Woow die laatste doet me denken aan een langharige hond, een vogelspin, een dino, of het monster van Loch Ness.
Ja mijn moeder zei ook: HET IS NET EEN BEEST. En dat is ook precies waarom ik 'm zo fantastisch vind, hij is zooo creepy. Alsof 'ie 's nachts opeens bij je in bed gaat kruipen.
Is die foundation op waterbasis? Hoe bevalt hij je, en geeft hij een goede dekking?
Waar zijn die sandalen van?
Nee, heel weinig dekking! Dus als je dat zoekt, kun je deze beter overslaan.
Lightweight, hydrating and instantly refreshing, this ultra-light formula is composed of 75% water. Created with micro-fluidic technology, micro-droplets of encapsulated pigments melt into the skin on contact creating a radiant bare-skin effect. A blurring and smoothing effect unifies the complexion and a lightweight, sheer coverage allows the skinâs natural beauty to shine through.
Wil je laten weten hoe de bh bevalt, vind hem prachtig!