@Karl_Lagerfeld @Mgg haha top. Dan moet ik die maar. Maar, hoe vallen ze? Ik heb van Nike namelijk altijd L, maar ik ben als de dood dat ze heel klein vallen.
Als ik eerlijk ben passen alle maten me. Een S zit heel strak, een M heb ik meestal maar een L past me ook zonder af te zakken. Dus ik pak meestal M. Op youtube staan ook veel filmpjes en reviews over de maten.
Graag!
Je bent een heldin! Dankjewel! Zo te zien moet ik hierin kunnen passen. Nu wachten tot de zwarte in een L wordt aangevuld op de website @Mgg @Karl_Lagerfeld bedankt voor de tips!
Oh ja! Ik PB je.
Nee dit is de eerste keer. Ik heb heel goed gekeken naar de reviews en de matentabellen. Ik heb qua maten dan ook heel wisselend besteld. Van het ene een S van het andere een L. Ik ben heel benieuwd! Ook naar de kwaliteit. Vandaag had ik een bh binnen en daarvan heb ik de maat besteld die ik normaal ook heb en die zat goed. Alleen het bijhorende broekje is te klein (maar ik had al gelezen dat die klein valt). De rest komt waarschijnlijk deze week binnen dus dan kan ik het wel laten weten.
Gefeliciteerd!
Ja leuk!
Sorry als het al gevraagd is maar:
Hoe is de kleding van shein? Beter dan alixpress? Of ook heel wisselend? En qua levering?
Mijn ervaring is dat het net als bij Alie heel erg wisselend is, en je gewoon geluk moet hebben.
Bij AliExpress heb ik nog nooit kleding gekocht, maar wat ik gehoord heb is dat de kleding van Shein ook wisselend is. Ik heb zelf nog niet alles ontvangen (nog maar 1 artikel), dus ik kan er zelf nog niet oordelen. Mijn verwachtingen zijn in ieder geval niet zo hoog. De levering vind ik wel snel. Dat ene artikel had ik binnen een paar dagen. De rest is al in Nederland bij DHL (ik heb vorige week besteld). Veel sneller dan AliExpress dus.
Wat ik doe bij shein is heel goed de reviews nalezen. Daar zoek ik meestal iemand met dezelfde afmetingen en dan zie je ook foto’s.
Zo heb ik tot nu toe alleen maar goed passende dingen gekocht!
heeft iemand red rag sandalen? zo ja, hoe lopen ze, hebben ze een goed/fijn voetbed ?
Ja ik Ze lopen heel lekker, heb er vorig jaar de hele zomer opgelopen. Ik heb veel sandaaltjes geprobeerd en vond deze van de beste kwaliteit en fijn voetenbed. Het enige nadeel vond ik dat de bandjes van de sandalen groter zijn geworden door het vele lopen dus ze nu iets te groot zijn.
top! dan ga ik ze bestellen. bedankt voor jebinfo!
De hondenuitlaat heeft m’n hondenriem per ongeluk bij het asiel ingeleverd, dus snel een nieuwe besteld.
Ook maar meteen een vers kussen.
En shampoo.
Is het heel erg dat ik rollen touw had verwacht