haha leuk! ik was degene die er naar vroeg en en heb de tip van diegene ook op mijn lijstje gezet daardoor
waar heb je geboekt?
Wat goed!! Lekker genieten. Ik ga in augustus voor de derde keer dus als je tips nodig hebt pm je maar.
Leuk! Hoe vallen T-shirts van Uniqlo?
Omg pokemon, ga gelijk kijken. Welke maat heb je besteld en doe je dat normaal ook? Geen idee hoe ze vallen haha
Ahhh ik ben echt niet van Pokémon emaar die tweede is echt cute
@Vaiana @Foucher ze vallen redelijk normaal, volgens mij! Ik heb eerder shirts van ze gehad toen ik een stuk jonger was en toen nam ik altijd een S. Ik heb nu een M besteld, want vind het fijn als ze iets ruimer zitten. De kwaliteit is trouwens echt top, heb een aantal shirtjes al drie/vier jaar en ze zijn nog steeds mooi!
Ik heb die met al die Ditto’s besteld. Love it.
Deze dus
Oh en voor mijn vriend het Gengar shirt, als hij hem niet past gebruik ik hem om in te slapen. Love Gengar!
Lekker ordinair bij T.ui, hemeltjelief wat is dat goedkoop! Ik dacht altijd dat ze voornamelijk van die all inclusive vakanties in Turkije deden maar dit is een redelijk stylish en klein appartementencomplex. Lekker naar de markt voor boodschappen en dan zelf koken vind ik altijd leuk op vakantie dus dit leek me perfect.
Vond toevallig een paar laarsjes bij de Hudson Bay met 70% off die wel goed zitten. Dat gebeurt mij dus nooit want ik pas normaal zowat alleen docjes.
Via marktplaats voor 50 maar nog niet binnen! Dus weet niet hoe ze zitten
Super nice! Heeft deze ook noise cancelling? Ik ben namelijk heel benieuwd of dit echt werkt. Wil je dit uittesten in de trein?
Weet iemand of de sale bij Hudsons al lang bezig is en misschien een insider die weet wanneer de 50 procent sale begint?
Ik wil deze ook misschien kopen, de reviews zijn echt super
Ah fijn om te horen thanks!