Die jurk = liefde. Waaaaarrrrr?
Leuk! Waarvan?
Guts & gusto, als je op het plaatje klikt, ga je als het goed is naar de link.
Fantastisch ding! Heb ‘m ook
Te lang getwijfeld waardoor hij uitverkocht was en nu hij weer terug is meteen in mijn mandje geklikt
Van French Connection
Voor op festivals en in het najaar. Maar twijfel nog steeds of het mij staat, omdat ik alleen maar sneakers of dr martens draag.
Zijn van? <3
Pull & Bear! Echt leer voor maar 29,99
Ik heb deze ook besteld! Wacht al 11 dagen en PostNL is aan t kutten aaaargh.
Maar leuke laarsjes dus haha.
Hij heeft inderdaad noisecancelling! Ik ga het maandag uitproberen in de trein dus maandagavond kan ik je vertellen hoe het werkt
Bij ING kun je m met rentepunten kopen voor 260 euro
Ik heb erg lang getwijfeld tussen die twee inderdaad. Veel reviews gelezen op internet en de meningen verschillen nogal. De ene heeft dit wat beter en de andere dat etc. Een collega van mij had dezelfde twijfel en is uiteindelijk voor de Bose gegaan omdat die bij hem beter zat. Ik ben ze beide in de winkel gaan testen en ik vond ze beide goed zitten. Deze van Sony heeft een iets langere batterij en ‘touch’ op de oorschelpen wat ik ook top vind.
Als je twijfelt; ga ze vooral beide uitproberen in de winkel!
Ah dan hoop ik voor je dat er een leuke actie komt binnenkort! Ik ga van met de auto reizen naar de trein elke dag dus ik vond dat een goede reden om met deze koptelefoon mijn reizen wat aangenamer te maken
Ik ben ook gewisseld van auto naar trein voor woon werk verkeer en heb getwijfeld tussen Bose & Sony! De sony vond ik meer prijs/kwaliteit en was een recentere versie dan de Bose.
Ik ben er zooo ontzettend tevreden van en de treinreis elke dag is een aangename beleving waar ik echt in mijn eigen bubbeltje kan zitten!
Ah top! Ben benieuwd!
Tip voor iedereen die de Sony wil en een ING rekening heeft, hier heb ik de XM2 een aantal jaar geleden besteld. Scheelt toch weer een flinke 100 euro.
https://www.ing.nl/punten/productdetail/6920561_149052
Ik heb destijds in de winkel zowel de Bose als de Sony getest en vond het geluid van Sony vele malen beter en hij zat ook comfortabeler vond ik. Ben er echt heel blij mee!
Same!
Die klok gaat linea recta op mijn wishlist