Show je laatste aankopen #3

Prachtig!!!

1 like

Je kan ook 5 samples bestellen voor 20 euro, zullen denk ik wel kleinere flesjes zijn.

1 like

Het proces van maken van viscose is doordrenkt van chemicaliën, wat in het milieu terecht kan komen. Weet niet of dit de reden is van @ezw is om het te vermijden!

1 like

Dubbel support :clap:t3:

2 likes

https://nl.aliexpress.com/item/Cute-Girl-Transparant-Reizen-Cosmetische-Tas-Vrouwen-Make-Up-Case-Waterproof-Make-Up-Beauty-Wash-Organisator/32955442837.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.11e04c4do5OLm3 Als het goed is, moet deze werken. :slight_smile:

1 like

Waar heb je de AirPods gekocht?

Bij Bol! Had ze eerst bij de Mediamarkt besteld, maar die kon niet leveren.

Heb je de eerste generatie? Of is de tweede gewoon weer uitverkocht? Ik wil ze namelijk ook, maar overal zijn ze steeds uitverkocht.

Dit is de tweede :slight_smile: Ik wilde eerst de eerste, maar die waren dus ook al uitverkocht. Heb wel die met de draadloze case, want die anderen waren inderdaad alweer uitverkocht (en had toch echt nieuwe oordopjes nodig. Eerst deed de rechter het niet meer en gister allebei niet meer)

Ze hebben nu wel weer de eerste generatie maar niet de tweede. Ik wil de tweede, maar twijfel heel erg over de case. Ik vind 50 euro wel echt veel geld daarvoor.

Ja, ik vind het ook best een hoop. Maar los is de case ook 90 euro (de draadloze). Ik heb nog geen Airpods, maar als je ze wel hebt, lees ik overal dat de nieuwe sowieso verder weinig toevoegen.

Een mini Kanken. Hoop dat het wat is. Leek me wel een goed formaat voor tijdens een dagje uit.

12 likes

Ja ik heb ook nog geen AirPods. En ik weet dat een case los ook 90 euro is, maar ik vind 50 euro nog steeds wel veel voor alleen draadloos opladen.

3 likes

Ja, snap ik wel, hoor. Ik was gewoon te ongeduldig :joy:

1 like

Van Harper en Yve, instant verliefd

6 likes

26 likes

9200000083911756_2

Bruin fietskrat. Krijg woensdag mijn nieuwe fiets binnen en deze is donkergroen. Dacht dat bruin er wel mooi bij zou staan.

15 likes

Jaaa deze heb ik ook (wel andere kleur), en vind het echt een handig ding. Niet meteen zo’n grote rugzak maar er past alsnog best veel in!

1 like

Ga ik ook de zwarte nog bestellen?

6 likes